کد مطلب: ۴۱۱۸۱۹

تجارت‌نیوز از وضعیت امروز اقتصاد ایران گزارش می‌دهد:

فقط سکه تمام گران نشد / بازگشت روند صعودی دلار و بورس / افزایش قیمت در بازار خودرو

فقط سکه تمام گران نشد / بازگشت روند صعودی دلار و بورس / افزایش قیمت در بازار خودرو

امروز در میان بازارها تنها در بازار سکه افزایش قیمتی مشاهده نشده است. همزمان با رشد قیمت دلار و افزایش شاخص بورس، در بازار خودرو نیز قیمت‌ها روندی صعودی به خود گرفته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۵ با 0.1 درصد افزایش، 11 هزار و 949 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تا ساعت ۱۵ با هزار و 100 تومان افزایش به 423 هزار و 600 تومان رسید.

اما امروز قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تا ساعت ۱۵ با 60 هزار تومان کاهش به چهار میلیون و 88 هزار تومان رسید.

با وجود نزولی بودن قیمت سکه تمام، قیمت نیم سکه در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تا ساعت ۱۵ با 19 هزار تومان افزایش به دو میلیون و 188 هزار تومان رسید.

قیمت ربع سکه هم در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تا ساعت ۱۵ با 30 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 389 هزار تومان رسید.

اما در این شرایط بازار سهام چه وضعیتی داشته است؟

بورس تهران در آخرین روز کاری این هفته خود به رشد اندک شاخص بسنده کرد و با بازدهی ۰٫۱ درصدی در آستانه ورود به کانال ۳۰۵ هزار واحدی قرار گرفت.

final 2

بازار سهام امروز یک روند صعودی را پشت سر گذاشت.

همچنین امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته است: طبق دستور رئیس‌جمهوری، دولت و دستگاه‌های دولتی طبق به هیچ عنوان تا پایان سال حق گران کردن هیچ کالا و خدماتی را ندارند اما از سویی دیگر درصدی افزایش برخی کالاها اجتناب‌ناپذیر است.

آخرین خبر روحانی از پرداخت یارانه معیشتی ، اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر اینکه اینترنت به زودی وصل می‌شود ، برآورد خسارت ۱٫۵ میلیارد دلاری قطع شدن اینترنت، عبور قیمت پراید از 55 میلیون تومان، اعلام ۴ عرضه اولیه جدید در بورس ، موج تقاضا برای خرید خودروهای دو گانه سوز و اعلام وام ۵ میلیارد دلاری از روسیه از مهمترین اخبار امروز بودند.

همچنین امروز وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت با تمرکز بر نظارت جامع بر بازار خدمات و کالا‌ها مانع افزایش قیمت‌ها می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهران

    به نظر من بیشتر مردم امیدی به بهبود شرایط اقتصادی توسط دولت آقای روحانی ندارند و این دولت را مسبب خرابی عمدی اقتصاد کشور می دانند