کد مطلب: ۴۶۱۳۸۶

گزارش بورس امروز ۱۸ تیر ۹۹

رشد ۶۶۰۰ واحدی شاخص در روز عرضه اولیه ولپارس / ارزش معاملات امروز چقدر بود؟

رشد ۶۶۰۰ واحدی شاخص در روز عرضه اولیه ولپارس / ارزش معاملات امروز چقدر بود؟

شاخص کل آخرین روز از معاملات هفته را با رشد متعادلی به پایان برد و توانست با شش هزار و ۶۰۰ واحد رشد، بر سکوی یک میلیون ۷۵۳ هزار و ۶۷۸ واحدی بایستد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سرمایه طی معاملات امروز پس از رشد ۱۵ هزار واحدی از سرعتش کاسته شد و در نهایت شش هزار و ۶۰۰ واحد رشد به پله یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۷۸ واحدی رسید.

این درحالی است که شاخص کل هم‌وزن همچون روز گذشته به مسیر نزولی خود ادامه داد و اینبار ریزش ۴ هزار و ۳۱۴ واحدی را به ثبت رساند و با ۰٫۸۹ درصد بازدهی منفی به سطح ۴۷۸ هزار و ۶۸۶ واحد سرازیر شد.

Screenshot 56

در جریان معاملات امروز نمادهای فولاد ، شستا و شپنا به ترتیب با ۴۳۸۶، ۲۹۹۲ و ۲۰۸۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند که نماد فملی با ۲۸۳۷ واحد تاثیر منفی از میزان این اثرگذاری کم کرد. همچنین برترین گروه‌های صنعت را در آخرین روز معاملاتی هفته سه گروه فراوده نفتی، بانک و فلزات اساسی تشکیل دادند.

Screenshot 57

در پایان معاملات امروز، چهار‌شنبه بیش از دو میلیون و ۷۸۳ هزار معامله در بورس انجام شد که در نتیجه آن ۱۵ میلیارد و ۸۷۴ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۲۲٫۷ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که در نتیجه این معاملات ارزش بازار از ۶۵۴۹ هزار میلیارد تومان به ۶۴۹۵ هزار میلیارد تومان سرازیر شد.
همچنین نمادهای خودرو و خساپا که قرار بود از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ قابل معامله باشند به علت تغییرات بیش از ۵۰ درصدی متوقف شدند و بازار امروز شاهد معاملات آن‌ها نبود.

Screenshot 58

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شهرام

    با دخالتهای چند روز گذشته ناظر دارا یکم همچنان دچار افت شده و باعث شده اعتماد مردم از صندوقهای بعدی هم از دست برود.