کد مطلب: ۳۰۱۷۷۲

اگر نجنبی کلی ضرر می‌کنی!/گزارش میدانی از بازار ارز

اگر نجنبی کلی ضرر می‌کنی!/گزارش میدانی از بازار ارز

قیمت دلار امروز در بازار ارز نسبت به دیروز تغییرات چندانی نداشته و تا پیش از ظهر نرخ خرید حدود 14 هزار تومان بود و نرخ فروش هم از 14 هزار و 100 شروع شد و تا 14 هزار و 350 هم پیش رفت اما در نهایت 14292 ثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ازدحام در بازار ارز امروز (دوشنبه 26 شهریور ماه) نسبت به دیروز کمتر به نظر می‌رسید و جو نسبتا آرامی در بازار حاکم بود.

معامله‌گران زیادی هم از ابتدای شروع معاملات در بازار حضور داشتند و با هر تغییر قیمت، آنها هم قیمت‌های ارز در اختیار خود را تغییر می‌دادند.

یکی از معامله‌گران می‌گوید:« ما از اول صبح اینجاییم! صبح نرخ فروش 14 هزار و 100 تومان بود و الان که ساعت یک بعد از ظهر است قیمت دلار به 14 هزار و 350 تومان می‌رسد. ما سعی می‌کنیم با خریدارها بر سر قیمت کنار بیاییم. قیمت دلار لحظه‌ای بالا و پایین می‌شود و اگر نجنبی کلی ضرر میکنی!»

معامله‌گران بازار ارز، امروز دلار را با قیمت 14 هزار و 350 تومان می‌خریدند و زمانی که مشتریان نظر آنها را درباره پیش‌بینی قیمت دلار می‌پرسیدند، آنها می‌گفتند که با روند فعلی و نوسانات در بازار اصلا نمی‌توان قیمت دلار در روزهای آینده را پیش‌بینی کرد.

یکی ار معامله‌گران بازار ارز می‌گوید: «فقط می‌توان گفت که قیمت دلار روند رو به رشدی را در پی خواهد داشت.»

حضور در صرافی‌ها نشان می‌دهد که برای معامله در صرافی‌ها حتما به پاسپورت نیاز است و به همین دلیل برخی از متقاضیان برای خرید دلار به سراغ معامله‌گران می‌روند.

هرچند قیمت دلار در چند وقت اخیر نوسانات شدیدی داشته اما همچنان به نظر می‌رسد متقاضیان قابل توجهی در این بازار حضور دارند و این درحالیست که در این بازار کمتر کسی از آینده قیمت دلار اطلاع دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.