کد مطلب: ۷۶۳۰۱

گلایه کاربران از ناسازگاری مک بوک پرو با آیفون ۷

همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی تولیدات دیگر این شرکت مانند آیفون 7 منتشر شده است. به نقل از تک تایمز، برخی کاربران می گویند امکان اتصال آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به لپ تاپ های جدید اپل با استفاده از کابل های موجود وجود

همزمان با عرضه مک بوک پروی جدید اپل اخباری در مورد ناسازگاری آن با برخی تولیدات دیگر این شرکت مانند آیفون 7 منتشر شده است.

به نقل از تک تایمز، برخی کاربران می گویند امکان اتصال آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به لپ تاپ های جدید اپل با استفاده از کابل های موجود وجود ندارند. این در حالی است که این دو گوشی نیز به تازگی عرضه شده اند و مشخص نیست چرا اپل در این زمینه بی دقتی کرده است.

مک بوک پروی جدید اپل دارای چهار پرت یو اس بی است که همگی از نوع Thunderbolt 3 یا USB Type-Cهستند. آیفون 7 و 7 پلاس هم همراه با کابل USB Type A عرضه شده اند که بدان معناست که آیفون های نسل جدید را نمی توان به تازه ترین مدل مک بوک پرو وصل کرد.

به گزارش فارس، اگر چه تولیدات شرکت اپل همیشه طرفداران زیادی دارند، اما عدم امکان متصل کردن راحت دو محصول جدید این شرکت بسیاری از کاربران را ناامید کرده است. کارشناسان رویدادهایی از این دست را نشانه برخی ناهماهنگی ها و مشکلات داخلی در اپل می دانند و هشدار می دهند که تداوم این مشکلات کاربران را به مهاجرت به آندروید و سیستم عامل ویندوز ترغیب می کند.

کاربران آیفون 7 و 7 پلاس برای متصل کردن این گوشی ها به مک بوک پرو تنها دو راه حل دارند. خریدن یک آداپتور یواس بی - سی به یو اس بی که 19 دلار هزینه در بر دارد یا خریدن یک کابل لایتینگ یو اس بی - سی که 25 دلار قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.