خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۴۹۹۸

آمار فروش سینما

گیشه ۹ میلیارد تومانی سینمای ایران در اولین هفته سال جدید

گیشه ۹ میلیارد تومانی سینمای ایران در اولین هفته سال جدید

در دومین هفته اکران فیلم‌های سال ۹۷ و در اولین هفته سال ۱۳۹۷، فیلم‌های «مصادره»، «به وقت شام»، «لاتاری» و «لونه زنبور» فروش بیش از ۱ میلیارد تومان را تجربه کردند.

در اولین هفته سال ۱۳۹۷، گیشه سینمای ایران با فروش میلیاردی «مصادره»، «به وقت شام»، «لاتاری» و «لونه زنبور» به ۹ میلیارد تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در دومین هفته اکران فیلم‌های سال ۹۷ و در اولین هفته سال ۱۳۹۷، فیلم‌های «مصادره»، «به وقت شام»، «لاتاری» و «لونه زنبور» فروش بیش از ۱ میلیارد تومان را تجربه کردند.

فیلم کمدی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی و با بازی رضا عطاران، هومن سیدی، مهران احمدی و… حدود ۳ میلیارد تومان فروخت و با فروش ۸۷۰ میلیون تومانی هفته اول به فروش کل ۳.۸ میلیارد تومان دست یافت.

فیلم اکشن و جنگی «به وقت شام» تازه‌ترین فیلم حاتمی‌کیا نسبت به هفته قبل فروش بهتری داشت و ۱.۶۸ میلیارد تومان فروش دست یافت و دومین فیلم پرفروش هفته شد و فیلم اجتماعی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و با بازی ساعد سهیلی و حمید فرخ‌نژاد با ۴۰ میلیون تومان فروش کمتر به عنوان سومین فیلم پرفروش هفته شناخته شد.

فیلم کمدی «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و با بازی محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان‌افشار و رعنا آزادی‌ور ۱.۲ میلیارد تومان بیشتر از هفته قبل فروخت و به فروش کل ۱.۷ میلیارد تومان رسید.

فیلم‌های «فیلشاه» و «خرگیوش» نیز به فروشی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان در هفته رسیدند و «فراری» نیز نسبت به هفته قبل ۵۰ میلیون تومان بیشتر فروخت.

۱۰ فیلم پرفروش در فاصله ۱ تا ۷ فروردین در ۸۷۲ سالن سینما ۸ میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان فروش داشتند که فروششان نسبت به هفته آخر اسفند بیش از ۶ میلیارد تومان رشد داشت.

فروش سینمای ایران ۱ ۷ فروردین ۹۷

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.