خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۵۷۸۵

یارانه جدید جاماندگان واریز شد

یارانه جدید جاماندگان واریز شد

یارانه کمک معیشتی، پس از درخواست بازبینی سرپرستان به دهک‌بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ۱۴۰۱، به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یارانه کمک معیشتی تکمیلی مرحله ۱۳۵ پس از درخواست بازبینی سرپرستان به دهک‌بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ۱۴۰۱، به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز شد.

بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه تکمیلی کمک معیشتی سرپرستان متقاضی بازبینی و تجدید نظر در دهک‌بندی و قطع یارانه در اردیبهشت، ۱۴۰۱ واریز شد.

این مرحله از پرداخت پس از دستور رئیس‌جمهور و متعاقب ارائه درخواست بازبینی سرپرستان خانواری که به دهک‌بندی و قطع یارانه در مرحله ۱۳۵ از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض داشتند، واریز شد.

بر این اساس، کمک معیشتی تکمیلی مرحله ۱۳۵ به حساب خانواری که تا قبل از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم قرار گرفته بودند و متقاضی تجدیدنظر و بازبینی در دهک‌بندی اعلام شده آن وزارت خانه هستند، واریز شده است.

این مبلغ واریزی به حساب سرپرستان تا بررسی های انجام شده و تایید توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسدود و غیر قابل برداشت خواهد بود.

همچنین برحسب اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر شده است.

معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا قطع یارانه اردیبهشت ۱۴۰۱ باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir یا تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد علی قمی

    چجوری باید متوجه شد جامادنگانی ک ثبت نام کردن برای یارانه معشعیتی چ زمانی است

  • ناشناس

    برای من واریز نشده هنوز

  • ناشناس

    دوستانی که اعتراض خودشونو ثبت کردند ولی هنوز واریزی براشون انجام نشده، صبر کنند تا واریز انجام بشه
    متوسط ممکنه تا 1 هفته هم زمان ببره تا واریز انجام بشه

  • ناشناس

    سلام من ثبت نام کردم ولی یارانه ای واریز نشدبرام

  • ناشناس

    من قبلا هم یارانه و هم معیشتی میگرفتم ولی الان هیچی برام واریز نشده
    او دستور رییسی که یکماه به یارانه بگیران قبلی واریز شه هم واریز نشده

  • ناشناس

    سلام منم یه مقدار پول تو بانک داشتم که با سودش کمک به پرداخت کرایه خونه میکردم با حقوق کارگری خرج خونه میدم منو زدن دهک دهم یعنی با یه کارخونه دار یکیم با کسی حقوق نجومی میگیره یکیم آقای ریسی این عدالته کی باید به فکر این همه تبعیض باشه ۰۰۰

  • ناشناس

    سلام خوبید اینجانب پریسا چهاردولی مدت ۸ سال است که یارانه ام قطع شده است این انصاف نیست
    نه حقوق بگیری هستم نه حساب بانکی دارم تو رو خدا پیگری کنید

  • مروارید

    منم وثبت نام کردم ولی چراچیزی واریز نکردن واسم

  • ميرزا

    سلام.
    من اولین بار ثبت نام کردم واسه یارانه قبلٱ نمیگرفتم
    حالا چجویه تا چه موقعی میشه یارانه بگیر بشم?

  • ناشناس

    سلام من شوهرم فوت کرده دو ماه بیشتر که برای یارانه ثبت نام کردم ولی هنوز هیچی به حسابم واریز نشده تو رو خدا پیگیری کنین واقعا شرایط زندگی برای خودمو فرزندم سخته