کد مطلب: ۴۵۳۰۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

هفتمین مرحله یارانه معیشتی امشب واریز می‌شود

هفتمین مرحله یارانه معیشتی امشب واریز می‌شود

هفتمین مرحله یارانه معیشتی امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و هیچ کس از لیست یارانه بگیران حذف یا به آن اضافه نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پرداخت یارانه معیشتی که از آذر ماه سال گذشته آغاز شده این ماه به هفتمین مرحله خود رسیده است و امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوار‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شود.

ابتدا برخی از خانوارها نسبت به عدم دریافت این یارانه معترض بودند که اعتراض برخی تا بهمن ماه پذیرفته شد، اما طبق گفته سخنگو ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی در سال گذشته، قرار بود لیست یارانه بگیران در خرداد ماه به‌روزرسانی شود که ممکن بود عده‌ای حذف و عده‌ای اضافه شوند.

وی در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: بررسی و به‌روزرسانی لیست یارانه بگیران و معترضان به عدم دریافت یارانه معیشتی تا پایان خرداد ماه انجام می‌شود که اگر تایید شوند از تیر ماه یارانه معیشتی را می‌گیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اعتراض داریم نا حقی کردند

  • ناشناس

    سلام ببخشید من اسمم رو ننوشتم موقعی که رفتم گفتن وقتش تموم شده دوباره ثبت نام کنید

  • رویا

    سلام یارانه معیشتی واریز شد؟

  • ناشناس

    با سلام خانمی هستم چرا معشیتی مارونریختین دیشب نه درامددارم نه خانه دارم نه بیمه هستم لطفا پیگیری کنید

  • ناشناس

    واریز شد اما سیستم به روز نشده بود
    این ماه هم مثل شش ماه پیش ناحقی کردن

  • حمیدرضا

    خداییش مدیران غفلت کاری داریم . لاقل به فکر جواب دادن اون دنیاتون باشید . ما بیچاره ها به درک . میمیریم و میدمیم . سر گرسنه شب بر بالین بگذاریم یا شکم سیر شما بگذارید . هر دو میگذرند . واین نیز بگذرد . یا حق .با احترام : تاجری ورشکسته .

  • اکبر

    سلام خسته نباشید ماشین ما رو چهارساله دزدیدن وما یه ماشین دیگه با وام خریدیم حالا ماشین اولی از دارایی ما کم نشده به همین جهت به ما یارانه معیشتی نمیدن میگن دو تا زامیاد دارید ما چکار کنیم

  • ناشناس

    بنام خدای جان آفرین حکیم سخن درزبان آفرین خواهشمندم در این وضعیت کرونابی یارانه ها راقطع نکنید به امید خدا با تشکر زهرا