کد مطلب: ۶۵۶۲۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه کسانی یارانه کمک معیشتی نگرفتند؟

چه کسانی یارانه کمک معیشتی نگرفتند؟

قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب معترضان یارانه، به صورت علی‌الحساب مبلغی واریز کند. البته همچنان گروهی از مردم می‌گویند که یارانه جدید را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز ، یارانه گروهی از مردم در شامگاه نوزدهم اردیبهشت به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز و ازشامگاه بیست و یکم قابل برداشت شد. در همین حال گروهی دیگر به نگرفتن یارانه معترض هستند. همچنین برخی این احتمال را می‌دهند که یارانه خرداد و ماه‌های بعد از آن درشامگاه بیست و یکم هر ماه، واریز شود.

درهمین زمینه در خصوص گروهی که معترض به نگرفتن این مبلغ هستند، صحبت از پرداخت علی‌الحسابی یارانه‌ها در میان است. مبنای این واریز دستور ریاست‌جمهوری در خصوص ملاک قرار دادن خوداظهاری معترضان است.

به گفته وزیر رفاه قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب آن گروه از معترضانی که سهم فروردین را دریافت کرده‌اند، مبلغی را علی‌الحسابی واریز کند اما صاحبان حساب حق برداشت از آن را نخواهند داشت. انتظار می‌رود در صورت پذیرش درخواست اعتراض این افراد، امکان برداشت از حساب به آنها داده شود.

به نظر می‌رسدکه اگر شهروندی در فهرست دریافت‌کنندگان قرار بگیرد، از ماه آینده همزمان با دیگران، یارانه خرداد را خواهد گرفت.

نقدی بهتر از کالابرگ

برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز اعلام کردند که پرداخت به صورت نقدی رابه کالابرگ ترجیح می‌دهند. نظر برخی از خوانندگان را باهم می‌خوانیم.

-«تو رو خدا ما اموراتمون با این یارانه‌ها می‌گذشت. قطع نکنین. کالابرگ به درد ما نمی خوره نقد بدین خواهشاً لطفا ما نیاز داریم.»

-«اخه ما بیشتر به پول نیازداریم. اگه فقط این دوماه به ما پول بدهند بعدا را کالابرگ کنن، چکار کنیم. نمی تونیم زندگی کنیم اخه. یه شوهر اعصاب و روان دارم که مدام قرص می خوره. نمی تونه کارکنه که پول دربیاره. سه تابچه دارم خرجشونو چطوری در بیارم.»

-«لطفاً کالا برگ نکنید، مردم خود پول را بیشتر لازم دارن.»

-«کالا برگ ندین، من مستاجرم به پول احتیاج دارم. نمی خوام مرغ بخرم، لبنیات بخرم. هزار تا بدبختی داریم»

چه کسانی یارانه نگرفتند؟

برخی از کاربران هم می‌گویند یارانه جدید برای آنها واریز نشده درحالی‌که دارایی و درآمد بالایی ندارند.

-«من یک زن سرپرست خانوار هستم که یک بازنشسته که ۵تومن حقوق می گیرم. خدارو خوش نمیاد یارانه منو قطع کردن. دهک دهم هستم آخه چرا اونایی که درآمد میلیاردی دارن الان مشمول دریافت یارانه شدن ولی من که سرپرست خانوار هستم هیچ معشیتی و یارانه‌ای به من تعلق نمیگیره. چکار کنم.»

-«ما که یارانه نگرفتیم تکلیف ما چی می شه؟ همه گرفتن پس چرا برای ما نریختن؟ چرا برای بعضی زیاد برای بعضی یک کم ریختن؟ به فکر ما هم باشید که یارانه نگرفتیم.»

-«اخه با چه مقیاسی فرزندان پای پدر مادر حساب کردند؟ اونم فرزندانی که خودشونم مستأجرند. من الان مستأجرم شوهرم بازنشسته. حقوقی که می‌گیریم ۸۰ درصدش پای اجاره میره. حقوق ۴ اجاره ۳.»

-«یارانه که گفتند به حساب کسانی که قبلاً ۴۵ می‌گرفتند ریختند. به حساب ما واریز نشده.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا حسین نیاء سنجرانی

    چرا آخه به منی که یارانه تازه ثبت نام کردم هیچ مبلغی واریز نشده؟

  • ناشناس

    سلام چرا بازی در میارید ما یارانه داشتیم میگرفتیم کم وبیش تا فروردین ۴۵تومن را گرفتیم معشیتی به خاطر اینکه متوجه نشدیم عدد را بفرستیم به ۶۳۶۹از معشیتیم محروم شدیم الانم دیگه یک ریال نریختیددوباره چه بازی در اوردید به خدا نه حقوق بگیرم نه درامد دورست حسابی سواد دروست حسابی که نداریم دست مون هم به جایی نمیرسه به حقمون برسیم حوالتون به خدا

  • علی

    آقای رئیسی همین که یک خانواده دو بچه دارد بالای ۳۰ سال و بیکار باید صددرصد به این خانواده یارانه تعلق بگیرد ، چطور یارانه را قطع کردید ، خواهش میکنم بررسی دقیق کنید خیلی از خانواده ها بازنشسته یارانه نمیدهید،

  • طهوری

    سلام منس بازنشسته تامین اجتمایی هستم با 13روز کار کردویهمسر پیر دارم که درشرکتی کارگر میکندباسن 78سال وپسر در کودکی اوردم وبزرگ شده ودر حال حاضرعفد کرده ولی هنوز یارانه او با ماست ایا حق است یارانه من قطع شود

  • ناشناس

    تو خدا پول بدی مردم به پول بیشتر احتیاج دارن من سه فرزند دارم شوهرم دو سال است که بیکاره به پول بیشتر احتیاج دارم

  • علی آزاد

    سلام وقت بخیر
    یارانه بنده از سال ۹۲ که ازدواج کردم و از خانواده جدا که شدیم ماه اول رو ریختن از ماه دوم دیگه هچی،اصلا قطع شده چندین بار هم اقدام کردم برای دریافت ولی موفق نشدم الآنم دارین این بازیها رو در میارین مردم رو میزارین سر کار آخه درسته این کار؟؟؟؟

  • ناشناس

    سلام‌‌من‌یک‌شهروندایرانی‌هستم‌۴‌نفره‌۴۲‌ساله‌مستاجر‌وبیمه‌‌هم‌نداریم‌وبه‌سختیزندگیمان‌میگذرد‌این‌انصافه‌اقای‌ریس‌جمهور‌که‌رایانه‌ماراقطع‌‌کنید‌‌.بااین‌همه‌گرانی‌‌دیگر‌بریدم.ازخدا‌‌‌هر‌روز.ارزوی.مرگ‌میکنم‌تا‌‌از‌زندگی.راحت‌شویم

  • غلامرضابهنام قادر

    سلام از اول انقلاب صندوق خانوادگی داریم ۳۰۰ نفر عضو دارد،معتمد ومسئول صندوق مرا انتخاب کردند ،حسابی بنام من بازشده همه قسط وماهیانه صندوق را در این حساب واریز بعد قرعه کشی می کنیم به بعدی وام می دهیم،الان اومدند یارانه من بازنشسته را به علت گردش بالای حساب قطع کردنددرآمد دیگری هم ندارم باید از کجا یارانه ویارانه معیشتی را پی گیری ومدارک آنرا ارایه دهیم تا بتوانم حق خودرا بگیرم

  • ناشناس

    سلام وقت بخیرما خودمون نداریم و مارو سیصد میدن نفری دونفریم مریصم هستیم بیمه هم نیستیم هر دومون. کارم نمیکنیم اخه چه کار کنیم قطع نکنید لطفا کالا برگ کنید ما چه کنیم پدرم ندارم مادرم سر پرست جایی حقوق نمیگیره

  • ناشناس

    سلام من و مادرم زندگی میکنیم کارم نداریم بیمه هم نیستیم کالا برگ کنید چه کنیم یارانه قطع بشه یارانه های قبل و عیدی هم والا نفهمیدیم اگه پول بدید بهتره اگه بشه یعنی ما مریصم هستیم تو این گرونی ها مادرم هم حقوق نداره زیر پوشش هیچ جا نیستش ممنون بابت زحماتتون