کد مطلب: ۳۱۰۱۴۲

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

۱۱ میلیون نفر کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند

۱۱ میلیون نفر کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به‌زودی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در قالب کارت اعتباری به ۱۱ میلیون نفر از دهک‌های پایین جامعه داده خواهد شد تا بتوانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور خرید کنند.

سلمان خدادادی در حاشیه صحن غیرعلنی امروز (سه‎شنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این نشست محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه، بودجه و محاسبات توضیحاتی درخصوص بازار ارز و مسائل کلان اقتصادی به نمایندگان ارائه کرده است، گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی نیز از بسته حمایتی دولت برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه مطرح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با استناد به توضیحات نوبخت افزود: به‌زودی مبلغ یکصدهزار تومان در قالب کارت اعتباری به ۱۱ میلیون نفر از دهک‌های پایین جامعه داده خواهد شد تا بتوانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور خرید کنند.

وی ادامه داد: این ۱۱ میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، هلال احمر، ستاد اجرایی امام خمینی (ره) و برخی نهادهای حمایتی شده که مجموعا شامل ۶ نهاد می‌شوند.

خدادادی مطرح کرد: طبق اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه حدود ۲۳۰ هزار میلیارد سبد کالا برای اقشار کم درآمد جامعه تعلق گرفته است در این نوبت که به زودی نیز انجام می‌شود، مبلغی حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان به این افراد پرداخت خواهد شد.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.