کد مطلب: ۱۹۸۵۵۹

۲۲ بازیکن به اردوی تیم ملی کبدی زنان دعوت شدند

۲۲ بازیکن به اردوی تیم ملی کبدی زنان دعوت شدند

کادر فنی تیم ملی کبدی زنان اسامی ملی‌پوشان را جهت حضور در اردوهای آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا اعلام کرد.

کادر فنی تیم ملی کبدی بانوان پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر اسامی نفرات منتخب را جهت شرکت در اردو اعلام کرد. اردوی تیم ملی از روز ۱۱ بهمن به مدت یک هفته به منظور آمادگی در بازی‌های آسیایی جاکارتا در مشهد برگزار می شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هانیه منصوری از استان ایلام، زهرا کریمی، مطهره آزادی و زینب کرباسی از استان تهران، نرگس ایلات و بهناز حسینی از استان گلستان، ساحره اصلانی از استان گیلان، رویا لک علی آبادی و سحر یاری از استان مرکزی، راهله نادری و میترا شاه پرست از استان فارس، محدثه یونچی خانی، فاطمه خدابنده لو، زکیه ململی، سهیلا شهسواری و مینا شهسواری از استان قزوین، مینا آذریان، فاطمه معلمی و ندا نوری از استان خراسان رضوی، زهرا دلخوش و فاطمه مقصودلو از استان مازندران اسامی ملی‌پوشان تیم ملی کبدی زنان در این مرحله از اردو است.

شایلا جین به عنوان سرمربی، زهره تربتی نژاد و صفورا یادی مقدم به عنوان مربیان، لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز، زهرا رحیمی نژاد به عنوان مدیر فنی و اعظم الملوک بندری به عنوان سرپرست کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

شایلا جین پیش از این نیز هدایت تیم ملی کبدی ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا - تهران به عهده داشت که تیم به عنوان سومی مشترک رسید.

بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا و سومی مشترک ایران بحثی مبنی بر برکناری مربیان تیم‌های ملی مردان و زنان مطرح شد و رییس سابق فدراسیون کبدی در این باره گفت که این موضوع از سوی کادر فنی تیم‌ها مطرح شده است و باید در هیات رئیسه مطرح شود.

بازی‌های آسیایی جاکارتا از اواخر مرداد پیگیری خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.