کد مطلب: ۲۲۶۰۲۴

۷ میلیون مشمول سهام عدالت هنوز شماره شبای خود را وارد نکرده‌اند

۷ میلیون مشمول سهام عدالت هنوز شماره شبای خود را وارد نکرده‌اند

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت:‌ تاکنون بیش از ۷ میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت، کد شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام نکرده‌اند.

سیدجعفر سبحانی، در مورد واریز سود آخرین گروه از مشمولین سهام عدالت اظهار داشت: واریز سود 20 گروه از مشمولین سهام عدالت انجام شده و تا قبل ازعید با 19 گروه از سهامداران به طور کامل تسویه حساب شد و تنها یک گروه باقی‌ماند که آن هم شامل شاغلین وکارکنان دستگاه‌های‌ اجرایی و بازنشستگان کشوری و لشگری و کارمندان تامین‌اجتماعی بودند که واریز سود بخش کوچکی از آنها در 28 اسفند ماه کلید خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: واریز سود این گروه از آخر اسفندماه آغاز شد و ما همان زمان اعلام کردیم واریز سود این گروه به تدریج انجام می‌شود زیرا اخذ سود و مجموعه پولی که لازم است از این شرکت‌ها گرفته شود تا به این گروه از مشمولین داده شود حدود 460 میلیارد تومان است و این رقم را یک‌باره نمی‌توانیم از شرکت‌ها دریافت کنیم.

سبحانی خاطر‌نشان کرد: سود بخش کوچکی از این گروه را پرداخت کرده‌ایم و تا پایان فروردین نیز مابقی مبالغ را تسویه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حدود 9 میلیون نفر مشمولین گروه بیست هستند، افزود: سود این افراد یکسان نیست و به عنوان مثال اگر فردی 530 هزار تومان سهام داشته باشد حدود 80 هزار تومان سود دریافت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش سامانه سهام عدالت پس از دو هفته توقف فعالیت برای به روزرسانی اطلاعات، از امروز فعال خواهد شد. مشمولان سهام عدالت می‌توانند از امروز برای مشاهده صورت وضعیت دارایی، تکمیل اطلاعات و ثبت کد شبای بانکی به این سامانه مراجعه کنند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تاکنون بیش از 7 میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت، کد شبای خود را به این سامانه اعلام نکرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.