کد مطلب: ۵۰۲۵۱۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۱۰ خبر مهم برای بورس امروز / آخرین سیگنال‌ها پیش از شروع بازار امروز

10 خبر مهم برای بورس امروز / آخرین سیگنال‌ها پیش از شروع بازار امروز

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، شاخص کل بورس بعد از چند روز منفی بالاخره روندی مثبت به خود گرفت و توانست در نهایت رشدی 1.3 درصدی را به ثبت برساند. آیا این روند مثبت در آینده هم ادامه خواهد یافت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات دیروز بازار سهام، شاخص کل بورس بعد از چند روز منفی بالاخره روندی مثبت به خود گرفت و توانست در نهایت رشدی 1.3 درصدی را به ثبت برساند. آیا این روند مثبت در آینده هم ادامه خواهد یافت؟ آخرین اخباری که امروز بر روند بازار سهام ممکن است تاثیر داشته باشد، عبارتند از:

ـ دیروز با رأی اکثریت اعضای کمیسیون تلفیق رأی گیری درباره کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به تعویق افتاد.

ـ حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: مردم مطمئن باشند سلامت مردم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین موضوع مورد توجه دولت و همه مسئولین خواهد بود. در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم مواردی که برای ما مهم است، سلامت مردم موضوع اول هست، شکستن تحریم موضوع دوم هست و معیشت مردم موضوع سوم است که هر سه موضوع را پیگیری می کنیم و با دو قوه دیگر هم همکاری و هماهنگی کامل خواهیم داشت.

ـ رئیس مجلس شورای اسلامی اولویت‌های کاری قوای سه‌گانه در سال آینده را تشریح و تأکید کرد:بحث رفع تحریم با محوریت خنثی‌سازی تحریم‌ها در دستور کار قرار دارد. همچنین مجلس تلاش می‌کند در هماهنگی با دولت بودجه‌ای را تنظیم کند که تورم‌زا نباشد و اولویت آن معیشت مردم، رسیدگی به محرومین و توجه جدی به بخش تولید باشد.

ـ شریف نظام مافی، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوییس، گفته است: دولت دونالد ترامپ مجوز استفاده ایران از پول‌های بلوکه شده خود در خارج از کشور برای خرید واکسن کرونا را صادر کرده است. (اسکان‌نیوز)

ـ وزیر صمت با اشاره به پیش‌بینی‌های لازم برای ذخیره‌سازی میوه شب عید، از دستگاه‌های نظارتی خواست که کنترل انبارها و بنکداران را به صورت هوشمند در دستور کار خود قرار دهند و عملکردهای خود را در این حوزه برای اطلاع مردم و ایجاد تاثیر مثبت در بازار رسانه‌ای کنند.

ـ حسن روحانی، رئیس‌جمهور، قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم (ماده ۵۴ مکرر) در خصوص مالیات بر خانه‌های خالی را به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ کرد.

ـ بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران گفته است: قیمت طلا بستگی به قیمت دلار و انس جهانی دارد، چنانچه فردا جو بازار ارز آرام باشد، قیمت طلا ثابت باقی می‌ماند. فروشندگان هم از ثبات قیمت طلا استقبال می‌کنند.

ـ اولین تزریق واکسن کرونا در ایران فردا یا پس‌فردا انجام خواهد شد. خیلی‌ها امیدوار هستند با این تزریق، دوره جدیدی از روزهای پساکرونا آغاز شود.

ـ داریوش اسماعیلی، معاون صمت در نشست وزیر صمت با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان این مطلب، گفت: شیوه نامه عرضه محصولات فولادی در بورس با موافقت بخش خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها ارائه شده است.

ـ محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هنر نیست که بگوییم کسری بودجه داریم بلکه هنر آن است که با همین کسری‌ها، کشور را اداره کنیم.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آریا

    این بازار بورس فاسد ترین بورس تاریخه،آخه چرا باید بعد از یک سال ،سود ک نکردیم هیچ ،پولمون هم نصف شده
    این چه عدالتیه
    صدای ما را ب مسئولین برسونید خواهشا

    • هاتف

      مسیولین؟؟؟؟؟خخخخخ مگهمسئولی هم هست؟

    • ناشناس

      بزار رو بلند گو خخخخ

  • ناشناس

    اون نفر حقوقی سیگنال رو از کوس زنش میگیره ؟ البته بعید نیست این حقوقیا زنهاشونو به هم قرض بدن برای اینکه سیگنال بگیرن و بتونن سود کنن.زن و دختر و پسراشون همه تو بهترین کشورا دارن زندگی میکنن با پول ملت

  • ناشناس

    اگر جلوی نوسانگیری گرفته بشه مطمن باشید بورس درست میشه باید صدای ما بگوش مسولان بورس برسه قانون بزارید هر کی سهمی خرید نتونه تا یک هفته بفروشه بعدش بورس درست میشه

  • ناشناس

    رفت خواهر برادر پولمون رفت پولی که هزار امیدو آرزو داشتیم براش پولی که آینده بچهامون بود بهشون قول دادیم زندگی براشون بهتر بشه حالا غیر از خجالت چی داریم

  • ناشناس

    بازارگردان ها اولا نوسان گیر شدن در ثانی بعضیا هم که میخوان بازار و تنظیم حقوقی نمیذاره از طرفی بازارگردان خوب بلده صف خرید و جمع کنه ولی هیچ اقدامی برای صف فروش نمیکنه
    در کل بورس دست نوسان گیرهاست
    دوستان خواهش دارم خواهش دارم سهمی که میخرید تفاوت آخرین قیمت و قیمت پایانیش بیشتر از ۱ نشه

  • ناشناس

    واقعا بهتون تبریک میگم که اینقد نمادهای کوچیک رو تعلیق کردید که شاخص هم وزن رو هم منفی کردید و کلا امید همه رو ناامید کردید وای بر ما که دوباره بهتون اعتماد کردیم

  • ناشناس

    نمادهایی که دولت عرضه کننده ان است نخرید

  • محسن

    تابستون دلار ۳۰ تومن بود. اگر دلار خریده بودم جای بورس الان شده بود ۲۵ تومن یعنی ۱۵ درصد ضرر بودم. ولی تو بورس الان ۴۰ درصد تو ضررم. کی میگه بازار بورس جای خوبیه؟؟؟؟!!!!@

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره

  • ناشناس

    جواب اعتماد مردم این نبود. این اسمش دستبرد به اموال بیت الماله. خدا ازتون نگذره انشالا