کد مطلب: ۱۲۴۹۷۳

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا افزایش یافت

در حالی که ارزش دلار امریکا به پایین ترین رقم در یک هفته گذشته رسیده، قیمت طلا دیروز به بالاترین رقم در طی ۳ ماه و نیم گذشته رسید. به نقل از رویترز، در حالی که پس از سخنان وزیر خزانه داری امریکا در مورد «تجارت تورمی متاثر از ترامپ» ارزش دلار امریکا به پایین ترین

در حالی که ارزش دلار امریکا به پایین ترین رقم در یک هفته گذشته رسیده، قیمت طلا دیروز به بالاترین رقم در طی ۳ ماه و نیم گذشته رسید.
به نقل از رویترز، در حالی که پس از سخنان وزیر خزانه داری امریکا در مورد «تجارت تورمی متاثر از ترامپ» ارزش دلار امریکا به پایین ترین رقم در یک هفته گذشته رسیده، قیمت طلا دیروز به بالاترین رقم در طی 3 ماه و نیم گذشته رسید.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری دولت ترامپ دیروز گفت، هر گامی که دولت دونالد ترامپ در مورد سیاست های اقتصادی بر می دارد، احتمالا امسال تاثیر محدودی خواهد داشت، اما وی خواهان تصویب اصلاحات مالیاتی تا ماه اوت است.

این اظهارات نشان داد که هنوز کار زیادی تا نهایی شدن طرح اصلاح مالیاتی دولت ترامپ باقی مانده است. سرمایه گذاران حساب ویژه ای روی این طرح باز کرده بودند و معتقدند که موجب رشد اقتصادی و تورم در اقتصاد آمریکا خواهد شد.

تام کندالا، تحلیلر موسسه آی سی بی سی استاندارد بانک گفت: «ما با خلاء در سیاست گذاری داخلی دولت آمریکا مواجه هستیم، نرخ بهره واقعی در حال کاهش است، دلار در حال رفتن به حاشیه است و چالش های ژئوپلتیک در نقاط مختلف جهان وجود دارد… همه اینها در حال کمک کردن به تقویت قیمت طلاست.»

«ظاهرا شاهد حرکت سازمان یافتن سرمایه گذاران به سمت بازار طلا هستیم و معمولا برای چنین اقدامی دلایل خوبی وجود دارد.»

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.61 درصد افزایش به 1257 دلار و 19 سنت رسید. دیروز قیمت فلز زرد تا رقم 1260 دلار و 10 سنت بالا رفت که بالاترین رقم از 11 نوامبر تاکنون بود. قیمت طلا برای چهارمین هفته متوالی با افزایش همراه بود.

به گزارش تسنیم، قیمت طلای آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با 0.55 درصد افزایش به 1258 دلار و 30 سنت رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.