کد مطلب: ۲۸۹۲۰۴

قیمت دلار در اولین معامله شنبه ۲۷ مرداد

نرخ دلار در سنا

نرخ دلار در سنا

اولین نرخ‌های درج شده در سامانه سنا نشان می‌دهد در اولین ساعت شروع معامله امروز 27 مرداد ماه سال ۱۳۹۷ در بازار آزاد فروش دلار با نرخ 10 هزار و 612 تومان و خرید دلار با نرخ 10 هزار و 400 تومان شروع به کار کرده است. تاکنون در سامانه سنا نرخ دلار به این حد نرسیده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس معاملات ثبت شده توسط صرافی‌های مجاز کل کشور، اولین نرخ‌های درج شده در سامانه سنا نشان می‌دهد در اولین ساعت شروع معامله امروز 27 مرداد ماه سال ۱۳۹۷ در بازار آزاد فروش دلار با نرخ 10 هزار و 612 تومان و خرید دلار با نرخ 10 هزار و 400 تومان شروع به کار کرده است.

همچنین نرخ فروش یورو در شروع معاملات امروز 9330 تومان و نرخ خرید یورو 11 هزارو 800 تومان بوده است.

لازم به ذکر است نرخ‌های درج شده در این سامانه بر مبنای معامله صرافی‌های مجازی است که با دریافت ارز صادراتی اقدام به خرید و فروش ارز کرده‌اند؛ صرافی‌هایی که ارز حاصل از صادرات (صادرات پتروشمی و …) دریافت نکرده‌اند نرخ دلار درج شده در تابلوهایشان با سامانه سنا متفاوت است.

نرخ‌های ثبت شده در سامانه سنا نشان می‌دهد نرخ دلار و یورو در صرافی‌هایی که ارز صادراتی دریافت کرده‌اند به نرخ صرافی‌هایی که ارز صادراتی دریافت نکرده‌اند روز به روز نزدیک‌تر می‌شود به طوری که نرخ فروش نقدی دلار در این سامانه از 7935 تومان در 24 مرداد ماه سال جاری به 10 هزار و 612 تومان در 27 مرداد ماه رسیده است.

این اعداد نشان می‌دهد طی چهار روز اخیر قیمت فروش نقدی دلار در سامانه سنا 2675 تومان معادل 33.7 درصد افزایش یافته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.