کد مطلب: ۵۶۴۵۰۹

۵ ستاره‌های بازار سرمایه در سبدگردان آسمان

۵ ستاره‌های بازار سرمایه در سبدگردان آسمان

صندوق آسمان یکم به عنوان برترین صندوق سرمایه‌گذاری سهامی طی یک‌سال گذشته، طی ۹ سال فعالیت خود توانسته است ۸۵۰۰ درصد بازدهی را محقق کند.

مرکز پردازش اطلاعات مالی ایران درجه‌بندی عملکرد حدود ۲۴۰ صندوق سرمایه‌گذاری کشور را در سه بازه زمانی ۱ ساله، ۳ ساله و ۵ ساله مورد بررسی و محاسبه قرار داد و اعلام کرد. براساس این گزارش، درجه‌بندی مذکور براساس شیوه‌نامه درجه‌بندی عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری موسسه رتبه‌بندی اعتباری برهان صورت گرفته است ۸ صندوق توانستند در هر سه دوره بالاترین درجه رتبه‌بندی یعنی نشان «پنج ستاره» (MFR-5) را دریافت کنند.

شرکت سبدگردان آسمان با دارا بودن دو نماینده در این لیست بیشترین سهم را در بین حدود ۱۸۵ شرکت سبدگردان و فعال بورسی داشته است؛ صندوق قابل معامله در بورس (ETF) به نام آسمان آرمانی با نماد "آساس" و صندوق سهامی به نام آسمان یکم با عملکرد و فعالیت درخشان طی سال‌های متوالی نشان داده‌اند که از بهترین، پربازده‌ترین و مطمئن‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای اشخاص حقیقی و حقوقی علاقمند به سرمایه‌گذاری در بورس حتی با دانش و تخصص کم هستند.

آسمان یکم و بازدهی ۸۵۰۰ درصدی در ۹ سال

صندوق آسمان یکم به عنوان برترین صندوق سرمایه‌گذاری سهامی طی یک‌سال گذشته، طی ۹ سال فعالیت خود توانسته است ۸۵۰۰ درصد بازدهی را محقق کند و به عنوان یک صندوق سهامی صدور و ابطالی در دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بهترین گزینه سرمایه‌گذاری بورسی باشد. علاقمندان سرمایه‌گذاری در این صندوق می توانند با دارا بودن کد سجامی به سایت صندوق مراجعه کرده و پس از ثبت نام اقدام به خرید واحدهای این صندوق کنند. گفتنی است که ورود به این صندوق به راحتی و با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان نیز امکان‌پذیر است.

IMG 20210719 103030

آساس مطمئن‌ترین تک سهم بورس

دیگر صندوق سبدگردان آسمان که در هر در سه بازه زمانی ۱ ساله، ۳ ساله و ۵ ساله از مرکز پردازش اطلاعات مالی ایران نشان ۵ ستاره را دریافت کرده است، صندوق آسمان آرمانی با نماد آساس است. این صندوق در سال ۱۳۹۹ با بازدهی ۲۲۷ درصدی رتبه دوم پربازده‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری کشور را به خود اختصاص داد و در روزهای نزولی بازار توانست از پول سرمایه‌گذاران خود به خوبی محافظت کند. این صندوق در روزهای نزولی بازار در صدر بهترین عملکرد صندوق‌های سهامی قرار گرفت تا نشان دهد که علاوه بر عملکرد درخشان در روزهای صعودی بازار، استراتژی مناسب مدیریت دارایی در روزهای نزولی بازار را نیز اتخاذ می‌کند.

علاقمندان برای خرید واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق می توانند با ورود از طریق پنل آنلاین کارگزاری خود، نماد آساس را جستجو و اقدام به خرید کنند. سرمایه‌گذاران حتی با ۵۰۰ هزار تومان می‌توانند در آساس سرمایه‌گذاری کنند. این صندوق با ترکیب متنوع سهام‌های دیگر بورسی در پرتفوی خود می‌تواند تک سهم مطمئنی برای سرمایه‌گذارانی باشد که تخصص و دانش کافی برای سرمایه‌گذاری در بورس و میلی به خرید تعداد زیاد سهم ندارند.

IMG 20210719 103058

البته آسمان یکم و آساس تنها صندوق‌های سرمایه‌گذاری سبدگردان آسمان نیستند؛ این مجموعه مدیریت دارایی راه‌حل‌های دیگری نیز برای سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز و با ریسک متوسط در قالب صندوق آسمان امید (آسامید) و صندوق آسمان خاورمیانه ارائه می‌دهد. برای مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری با حداقل میزان سرمایه‌ اولیه کلیک کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.