کد مطلب: ۲۵۴۶۲۹

۵۰۰ شرکت اتریشی ارتباط مستقیم با شرکت‌های ایرانی دارند

500 شرکت اتریشی ارتباط مستقیم با شرکت‌های ایرانی دارند

در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با سفیر کشور اتریش ضمن تاکید بر افزایش همکاری‌های مشترک بین sme های دو کشور اعلام شد 500 شرکت اتریشی با شرکت‌های ایرانی ارتباط مستقیم دارند.

«صادق نجفی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست مشترک با اشاره به فعالیت 85 هزار واحد صنعتی در کل کشور از سهم 92 درصد صنایع کوچک با اشتغالی بالغ بر یک میلیون و 300 هزار نفر در سراسر کشور خبر داد و گفت: با توجه به سهم 97 درصدی صنایع کوچک در کشور اتریش ، علاقمند هستیم از تجربیات صنعتگران این کشور در جهت بهبود وضعیت sme ها بهره‌مند شویم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار امیدواری کرد: بسترهای لازم برای همکاری مشترک بین کشور شکل بگیرد و در سفر رئیس‌جمهور کشورمان به اتریش تفاهم‌نامه‌های در بخش های مختلف منعقد شود.

نجفی همچنین به هم‌رسانی sme های دو کشور را از سیاست‌های سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران توصیف کرد و افزود: تعامل موثر واحدهای صنعتی کوچک ایران و اتریش فضای مناسبی را برای سرمایه‌گذاری مشترک و افزایش صادرات بین دو کشور فراهم خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت از خوشه‌های کسب وکار این کشور جهت حضور در نمایشگاه صنایع کوچک که در مرداد سال جاری به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک برگزار می‌گردد ، دعوت کرد و خواستار بازدید هیاتی از smeهای موفق کشور اتریش از پتانسیل های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایران شد.

نجفی در پایان افزایش صادرات SMEها را از برنامه های اصلی سازمان برشمرد و گفت: در سال جاری 3میلیارد دلار صادرات محصولات واحدهای صنعتی کوچک ومتوسط هدفگذاری شده است که امیدواریم با توانمند سازی SME ها این مهم محقق شود.

منبع: برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.