کد مطلب: ۳۱۲۱۸۶

۶ ایرلاین مجوز فروش بلیت اربعین را دریافت کردند

6 ایرلاین مجوز فروش بلیت اربعین را دریافت کردند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: زائران اربعین حسینی از خرید اینترنتی بلیت هواپیما خودداری کرده و فقط حضوری اقدام کنند.

مسعود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، از فروش بلیت پروازهای فوق‌العاده اربعین از فردا 24 مهرماه خبر داد و گفت: شرکت‌های هواپیمایی ایران بر اساس توافقی که انجام داده‌اند باید بلیت‌های خود را در مسیر تهران_نجف و سایر شهرها با مبلغ 2 میلیون و 200هزار تومان و مسیر مشهد_نجف با مبلغ 2 میلیون و 800 هزار تومان به فروش برسانند.

وی ادامه داد:‌ در صورتیکه متقاضیان، بلیت یک طرفه این مسیر را تهیه کنند باید نصف مبلغ را پرداخت کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه‌ فهرست آژانس‌های منتخب فروش بلیت اربعین در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشور منتشر شده است، افزود: آژانس‌هایی که بلیت این مسیر را با مبلغ‌های 5 یا 6 میلیون می‌فروشند، شرکت‌های هوایی خارجی هستند که به صورت ترانزیتی و با توقف در بین راه به نجف پرواز می‌کنند.

اسعدی اظهار کرد: مکاتبه‌ای با تمام ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی انجام شده که نرخ‌ بلیت را با همان قیمت مصوب به زائران اربعین بفروشند و آژانس‌های مسافرتی حق فروش بلیت تنها به صورت حضوری دارند.

وی با تأکید بر اینکه زائران تا اطلاع ثانوی بلیت را از سایت‌های اینترنتی خرید نکنند، افزود:‌ در آینده نزدیک و بعد از بررسی‌های لازم اسامی سایت‌های مجاز به فروش بلیت اربعین منتشر می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: مدت زمان فروش بلیت برای این ایام دوم تا دوازدهم آبان است و تمام بازرسی‌ها و بررسی‌های لازم برای جلوگیری از تخلف فروش بلیت صورت می‌گیرد.

شرکت‌های هواپیمایی خارجی بلیت نجف را با قیمت 6 میلیون تومانی می‌فروشند

اسعدی تاکید کرد: سال گذشته ظرفیت مسافران هوایی در ایام اربعین 110 هزار نفر بود که امسال همین ظرفیت برای جابه‌جایی هوایی مسافران اربعین در نظر گرفته شده است.

وی درباره استقبال مسافران در این ایام برای سفر به کربلا گفت: ما تمام تلاش خود را برای استفاده حداکثری استفاده از ظرفیت‌های هوایی انجام خواهیم داد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پایان گفت: 6 ایرلاین مجوز فروش بلیت برای ایام اربعین را دریافت کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.