کد مطلب: ۵۰۵۰۷۵

۸ ایستگاه معاملاتی از سوی ناظر بازار مسدود شد

۸ ایستگاه معاملاتی از سوی ناظر بازار مسدود شد

مدیریت نظارت بازار بورس، با توجه به تاثیر قابل ملاحظه برخی اقدامات معامله‌گران بر روند معاملات، اقدام به مسدود کردن ۸ ایستگاه معاملاتی و ۳۵ مورد دسترسی برخط سهامداران طی هفته جاری کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ پیرو ابلاغیه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ معاونت بازار به مدیران عامل کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران و در راستای اجرای تبصره ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی معاملات برخط ، مدیریت نظارت بازار با توجه به تاثیر قابل ملاحظه برخی اقدامات معامله‌گران بر روند معاملات اقدام به مسدود نمودن ۸ ایستگاه معاملاتی و ۳۵ مورد دسترسی برخط سهامداران طی هفته جاری از ۱۳ تا ۱۷ دی‌ماه ۹۹ نموده است که این تعداد شامل ارسال سفارش کم‌حجم با دفعات بالا بوده و در برخی موارد نیز به کارگزاران مربوط تذکر داده شده است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بجای اینکه کد 4تا سهامدار خورد رو ببندید کد دانه درشت ها و حقوقی هارا باید بست
    تو شستا شما ببینید شرایط را صدای همه درامده…

  • ناشناس

    اینهمه حقوقی یکبار کدشان بسته شده؟
    یا فقط کد سهامدار خورد بسته شده
    چرا کد کسی که در شستا سهم فروخته بسته نشده

  • ناشناس

    شستا یکی از بهترین شرکت های جهان رو اینا رسوندن اینجا قیمتشو
    انتظار داری بیان کد حقوقی رو ببندن

  • خلار كهن

    سنا و کنکره ب دموکراتها رسید… اخرین تنش سیاسی موثر بر بازار ب نفع بورس شد ..درضمن توافق با بایدن و دموکراتها جند ماه قبل در کویت
    طبق اعلام روزنامه محلی (تا نباشد جیزکی مردم نکویند جیز ها) صورت کرفته!!!!!!!منتطر موج ریزش دلار ؤ سکه و رشد بورس باشید.فریب صف فروش نخورید بشیمان نشوید بازار شب عید ب شدت با امدن واکسن شرؤع میشه مثل هر سال سود اخر سال شرکتها زیاده !!!بورس بی شک صعودیه تو تله و جو سازی مافیا نیفتید!!!!

  • ناشناس

    8 تا ایستگاه صلواتی از جیب مردم مسدود شد !

  • مال باخته دولت

    دوستان چرا به خودتون ضرر میزنید و تو ضرر میفروشین.دولت باید پول مردمو پس بده.بزن در رو نداریم.

  • استادقادری

    شاخص از 22دی دوشنبه بر میگرده ولی از سه شنبه23 دی ماه شاخص مثبت میشه .علت مساوی تجربه ای که در بورس دارم ورسیدن سهمهای شاخص ساز به نقطه حمایت بسیار قوی.لطفا تا دوشنبه کسی را گمراه نکنید تا سرمایه ای که با زحمت تو این گرونی جمع کرده را بر باد بده .ونظرات کارشناسان هم برا خودشان .چرا که باید حرفی زده باشند تا کسی باور کنه اینها هم وجود دارند.والا که

  • ناشناس

    خبر خوب برای بالایشی نفت55 دلار شد

  • ناشناس

    چهارتا سفارش خرد رو مسدود کردین؛ زورتون به همین بیچاره‌ها رسیده. یه وقت با کسایی که با اردرهای سنگین مردم رو بازی می‌دن برخورد نکنین، اونا آقازاده‌هاتونن!

  • ایرج

    من نظر دادم مودبانه نشر ندادین