کد مطلب: ۳۵۸۹۶۶

۸۰ درصد هتل‌های مشهد رزرو شده است

80 درصد هتل‌های مشهد رزرو شده است

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: تاکنون بیش از 80 درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد در تعطیلات نوروز رزرو شده است.

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: بالا رفتن قیمت ارز باعث شده بسیاری از مردم دیگر به سفرهای خارجی نروند البته در این بین منظور ما افرادی است که به عتبات عالیات و سوریه سفر می‌کردند که با گران شدن ارز دیگر امکان سفر به این شهرها وجود ندارد و ترجیح می‌دهند که به مشهد بیایند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد قانعی در خصوص وضعیت هتل‌های این شهر مذهبی-توریستی در ایام نوروز گفت:‌ امسال خوشبختانه رزرو هتل‌ها در ایام نوروز نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده و رونق خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال جاری ما تقریبا در همه زمینه‌ها شاهد افزایش قیمت بودیم ، هزینه‌های هتل‌ها نیز افزایش داشته است اما هیچ گونه افزایش قیمتی در قیمت اتاق‌ها نداشتیم که این توجیه اقتصادی را پایین‌تر آورده اما به لحاظ روانی و بصری تاثیر مثبتی بر شهر مشهد و مسافران داشته است.

قانعی گفت: بالا رفتن قیمت ارز باعث شده بسیاری از مردم دیگر به سفرهای خارجی نروند البته در این بین منظور ما افرادی است که به عتبات عالیات و سوریه سفر می‌کردند که با گران شدن ارز دیگر امکان سفر به این شهرها وجود ندارد و ترجیح می‌دهند که به مشهد بیایند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون مشهد ارزان‌ترین شهر توریستی دنیا است.

رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد گفت: تاکنون بیش از 80 درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد در تعطیلات نوروز رزرو شده است که اگر ما قیمت‌ها را افزایش می‌دادیم این مسافران جذب خانه‌های شخصی و اقامتگاه‌های غیرمجاز می‌شدند که تبعات زیادی در تمام حوزه‌ها از جمله امنیتی، بهداشتی و مسائل اخلاقی دارد.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.