کد مطلب: ۲۰۳۱۲۰

کدام موبایل‌ها بیشترین امواج منفی را دارند؟

کدام موبایل‌ها بیشترین امواج منفی را دارند؟

با این حجم استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، بسیاری از مردم نمی‌دانند که استفاده طولانی‌مدت از این وسیله ممکن است چه آسیب‌هایی را متوجه آنها کند. این اینفوگرافیک به شما نشان می‌دهد که کدام تلفن‌های همراه بیشترین امواج را ساطع می‌کنند.

این روزها تلفن‌های همراه هوشمند، همراه ۲۴ساعته بیشتر مردم هستند. در کیف‌هایشان وقتی سر کار می‌روند، در دستانشان وقتی سوار مترو می‌شوند و در کنارشان وقتی به خواب می‌روند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، با این حجم استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، بسیاری از مردم نمی‌دانند که استفاده طولانی‌مدت از این وسیله ممکن است چه آسیب‌هایی را متوجه آنها کند. این اینفوگرافیک به شما نشان می‌دهد که کدام تلفن‌های همراه بیشترین امواج را ساطع می‌کنند.

SAR مخفف Specific Absorption Rate (نرخ جذب خاص)، در واقع میزان انرژی جذب‌شده توسط بدن است که با واحد وات بر کیلوگرم اندازه‌گیری می‌شود که استاندارد حداکثر میزان آن در آمریکا و کانادا 1.6 w/kg (وات بر یک کیلوگرم وزن بدن) و در اروپا 2 w/kg است. اما هرچه میزان SAR کمتر باشد، میزان جذب بدن از امواج کمتر و اثرات زیان‌آور وسیله مذکور کمتر خواهد بود.

بر اساس فهرست منتشرشده، تلفن همراه وان‌ پلاس T5 بیشترین امواج را ساطع می‌کند. از ۱۵ تلفن همراه، ۹ تلفن ساخت برندهای چینی وان پلاس، هواوی و زدتی‌ای هستند. همچنین تلفن‌های همراه آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۸ که به تازگی به بازار آمده، نیز در این فهرست دیده می‌شوند.

هایی که بیشترین امواج را دارند

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.