کد مطلب: ۲۳۷۷۲۹

چند میگیری لایک کنی؟

چند میگیری لایک کنی؟

افزایش لایک‌ها و تعداد دنبال کنندگان برای اغلب کسانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، اهمیت زیادی دارند. این افراد و شرکت‌ها تلاش می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیشترین تعداد لایک و دنبال کننده دست پیدا کنند. از این رو به خرید فالوور دست می‌زنند.

محسن حسینی: با گسترش و فراگیری استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های گوناگون، کسب و کارهای اینترنتی نیز رونق پیدا کرده‌اند. کسب و کارهایی که سرمایه اصلی آنها در کانون توجه‌ها باقی ماندن است.خرید فالوور از این دست فعالیت‌ها است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علاوه بر میل دیده شدن از سوی کسب و کارهای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی برخی از فعالان در این شبکه‌ها که خدمات و کالای خاصی را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهند نیز علاقه‌مندند که بیش از دیگران مورد توجه قرار بگیرند، دیده و پسندیده شوند.

بازار خرید و فروش لایک

افزایش لایک‌ها و تعداد دنبال کنندگان برای اغلب کسانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، اهمیت زیادی دارند. این افراد و شرکت‌ها تلاش می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیشترین تعداد لایک و دنبال کننده دست پیدا کنند. از این رو به خرید فالوور دست می‌زنند.

از آنجا که هر تقاضایی عرضه‌ای به دنبال خواهد داشت، به سرعت بازار غیر رسمی پیرامون این نیاز مطرح شد که البته این روزها چندان غیر رسمی نیز نیست. حساب‌های کاربری ابتدا در دل همین شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت. افرادی که با وعده بالا بردن تعداد اعضای کانال یا صفحه شما، مبلغی نه چندان زیاد درخواست می‌کردند.

امروز این سیستم‌ها در شمایل جدید ظاهر شده‌اند. وب سایت‌های مجهز با قابلیت ثبت نام و داشبوردهای حرفه‌ای امکان کنترل را به ادمین‌های شبکه‌های گوناگون می‌دهد.

رقابت میان سرویس‌دهندگان

تضمین کیفیت و هزینه‌های پایین دو عنصر اصلی و اساسی در مسیر ارائه خدمات بیشتر به کاربران در شبکه‌های اجتماعی است. این خدمات برای جذب دنبال کننده در شبکه‌ای مانند اینستاگرام تنوع فراوانی دارد. یکی از این سرویس‌دهندگان در ارتباط با خدمات خود به تجارت‌نیوز گفت که دامنه خدماتی آنها برای جذب فالوور از ۱۰۰ نفر تا ۵ هزار نفر متنوع است و در همین راستا هزینه‌ها نیز از هزار و پانصد تومان آغاز و به ۵۰ هزار تومان می‌رسد.

اما سرویس دهنده دیگری با ادعای این موضوع که دنبال کنندگان جذب شده از طریق این مجموعه، واقعی‌اند گفت: « به ازای هر ۱۰ هزار نفر مبلغ ۱۸۰ هزار تومان دریافت می‌شود.»

در میان سرویس‌دهندگان برخی افراد فالوورهایی با منطقه جغرافیایی خاص به فروش می‌رسانند. به عنوان مثال در پنل‌های این مجموعه‌ها، نرخ فالوور ایرانی و عربی با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین فالوورها به دو دسته کلی باکیفیت و کم کیفیت تقسیم می‌شوند.

مقصود از کاربران کم‌کیفیت کسانی است که الزاما مطالب تولید شده را نمی‌پسندند و از سوی دیگر ممکن است در کوتاه‌مدت کانال یا صفحه شما را ترک کنند. اما کاربران با کیفیت بالاتر که نرخ بالاتری نیز دارند علاوه بر ماندگاری احتمالا محتوای تولیدی را نیز می‌پسندند.

شیوه‌های نوین کسب درآمد از طریق جذب فالوور

علاوه بر خرید و فروش فالوور در فضای مجازی برخی شرکت‌ها و ارائه کنندگان خدمات ادعای جدیدی را مطرح می‌کنند. یکی از این نمونه‌ها اصرار دارد که نباید خدمات ارائه شده از سوی آن را با خرید و فروش مرسوم فالوور یکی در نظر گرفت. چرا که شیوه این مجموعه مبتنی بر استفاده از روبات‌های تبلیغ‌کننده است.

شیوه کار این روبات استفاده از استراتژی قدیمی است. به این صورت که ربات مربوطه کاربران تازه را کشف و آن را دنبال می‌کند. همین دنبال کردن موجب می‌شود که افراد بیشتری حساب مورد نظر شما را ببینند. در این روش امکان جذب فالوورها به شیوه عادی نیز وجود دارد.

ارائه کننده خدمات مبتنی بر روبات مدعی است که این سرویس تنها در زمینه جذب مخاطب عمل نمی‌کند و برخی ویژگی‌های این سرویس در خدمت ادمین خواهد بود. به عنوان مثال می‌توان از این سرویس برای زمان‌بندی پست‌های ارسالی در شبکه اینستاگرام استفاده کرد. ادمین با آپلود تعداد زیادی عکس، می‌تواند با زمان‌بندی مشخص عکس‌ها را بدون دردسر آپلود کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.