کد مطلب: ۲۴۸۳۱۳

اردیبهشت سبز برای اوراق تسهیلات مسکن

اردیبهشت سبز برای اوراق تسهیلات مسکن

در روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۷ قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن به کمتر از ۶۰ هزار تومان رسید و در برخی از نمادهایی که رو به باطل شدن بود تا ۵۳ هزار تومان هم پایین رفت اما در روزهای اردیبهشت  از زمانی که دولت وعده دلار ۴۲۰۰ تومانی داده قیمت هر ورق از اوراق تا بیش از ۶۵ هزار تومان بالا رفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۷ قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن به کمتر از ۶۰ هزار تومان رسید و در برخی از نمادهایی که رو به باطل شدن بود تا ۵۳ هزار تومان هم پایین رفت اما در روزهای اردیبهشت از زمانی که دولت وعده دلار ۴۲۰۰ تومانی داده قیمت هر ورق از اوراق تا بیش از ۶۵ هزار تومان بالا رفته است.

روند قیمت اوراق تسهیلات مسکن از ابتدای سال 97

tese

نمودار فوق بر أساس تایم فریم روزانه ( اوراق تسهیلات مسکن 9612 ) تهیه شده است. با توجه به نمودار، این شاخص از اوایل اردیبهشت ماه ۹7 پس از دو روز نزول یک روند صعودی (97.02.03) را در پیش گرفته و رشدی 11.5 درصدی در طول 3 هفته ( از سوم تا پانزدهم اردیبهشت) را تجربه کرده است، درحال حاضر قیمت این اوراق در محدوه 66 هزار و 100 تومان معامله می شود.

با وجود تداوم رکود در بازار مسکن، رشد اخیر قیمت مسکن و قیمت‌های پیشنهادی بالا به خریداران از سوی بنگاه‌ها و همچنین رشد حجم معاملات اوراق تسهیلات مسکن در دو ماه ابتدایی سال جاری و نتیجه آن افزایش عرضه، کاهش قیمت در بازار تسه توسط کارشناسان پیش‌بینی می‌شود.

آخرین قیمت اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات وام مسکن در بازار فرابورس

tese 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.