کد مطلب: ۵۵۳۸۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت خودو در هفته اول تیر / افزایش تقاضا برای خرید خودرو

پیش‌بینی قیمت خودو در هفته اول تیر / افزایش تقاضا برای خرید خودرو

خودرو داخلی و خارجی در شش روز اخیر گران شد. دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اعلام این خبر توضیح داد که تقاضا در بازار خودرو افزایش داشته است این در حالی است که تولید خودرو کاهش داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودرو دوباره گران شد. فعالان بازار خودرو معتقدند علت افزایش قیمت‌ها افت تولید خودروسازان در دومین ماه امسال، افزایش قیمت دلار و تقاضا است.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به افزایش چشم‌گیر قیمت خودروهای داخلی و خارجی به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه دولت آینده درباره واردات و تولید خودرو برنامه جدی نداشته باشد احتمال دارد خودرو داخلی تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته باشد.

مهدی دادفر ادامه داد: در شش روز اخیر به دلیل روند افزایشی قیمت دلار و تعویق احیای برجام‌ در بازار خودرو خوش‌بینی به آینده خودرو کاهش داشته و خودروهای داخلی و خارجی پنج تا ۱۰ درصد گران شدو به نظر می‌رسد قیمت خودروهای ایرانی هفته آینده بین دو تا سه میلیون تومان افزایش داشته باشد.

فیروز نادری، فعال بازار خودرو درباره وضعیت بازار در روزهای انتخابات به تجارت‌نیوز گفت: مردم اعتقاد دارند خودرو بعد از انتخابات گران می‌شود و به همین دلیل تقاضا در بازار خودرو بیشتر از هفته گذشته شده است.

او درباره آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو هم توضیح داد: پژو ۲۰۶ تیپ دو با چهار میلیون تومان افزایش به قیمت ۲۱۴ میلیون تومان رسید و پرشیا با هفت میلیون تومان و پراید با هشت میلیون افزایش به ترتیب با قیمت ۲۴۵ و ۱۲۱ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

فروشندگان خودرو می‌گویند بازار در برخی مدل‌ها نسبت به ۲۰ روز گذشته رشد ۲ تا ۹ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

برای مطالعه بیشتر گزارش ماجرای آزادسازی قیمت خودرو چه شد؟ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بابک

    اگه میخایدبخریدکه خودروبازهم گرون میشه..منتظرمعجزه نباشید

  • اسیر

    منتظر پراید 500 میلیونی هستیم. این قیمت خیلی کمه! کارخونه ها همه ش ضرر میدن.

  • ناشناس

    مردم انگارالکی میگن نداریم الان ی بحثی بشه که میگن نداریم و گرونیه و گوشت نمیخوریم وخلاصه از این قبیل چیزها ولی نمیدونم بحث خودرو ک بشه یارو از کجا 200ملیون 300ملیون در میاره و میخره و تازه انقدر هم تقاضای خرید زیاده که کار ب قرعه کشی رسیده الان دلال ها درسته اونام میخرن ولی همون دلال ها هم میدن ب مردم دیگه و مامردم هم میخریم پس ماها داریم که میخریم اگه مامردم این خودرو ها رو نخریم پس کی میخره صادرکه نمیشهاین بحث خیلی برام جای سواله نمیدونم والا ??

    • ناشناس

      راست میگن ولی فرهنگ غالب اینه که ظاهر قشنگه و داخل پوشاله. یعنی ظاهر حفظ میکنن ولی خونه نون خشک میخورن

  • ناشناس

    قیمت پراید باید یک میلیارد باشه که تو هیچ کشوری استفاده نمیشه جز ایران واقعا جای تاسف داره پراید 5میلیونی شده 130میلیون من نتوانم الان یک پراید 20سال کار رو بخرم