کد مطلب: ۷۹۹۲۵۵

قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد

قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد

شورای رقابت وعده تغییر قیمت خودروهای مونتاژی را داده و اعلام کرده بود قیمت خودروهای مونتاژی را کاهش می‌دهد. اما قیمت جدید محصولات کرمان موتور دوشنبه 28 فروردین اعلام شد که نشان از افزایش قیمت محصولات این شرکت دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخیراً وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود قیمت خودروهای مونتاژی باید کاهش یابد یا حداقل ثابت بماند، اما با این وجود، قیمت خودرو های مونتاژی در اطلاعیه‌های جدید افزایش قابل توجهی داشته است. به نحوی که برای نمونه قیمت K7 بیش از ۳۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است و به یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

ezgif.com webp maker 2

بر اساس قیمت‌های جدید اعلام شده، قیمت جک جی ۴ کرمان موتور به ۷۸۵ میلیون تومان رسیده و قیمت جک ای ۳ و جک اس ۵ به ترتیب ۹۵۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان است.

همچنین این شرکت خودروسازی اعلام کرده که فروش رسمی محصولات این شرکت با قیمت جدید انجام می‌شود و کلیه منتخبین اولین دوره ثبت نام کرمان موتور در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده است، می توانند از تاریخ 1402/01/29 لغایت 1402/02/06 با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت کرمان موتور نسبت به تکمیل فر آیند ثبت نام خود مطابق قیمت های درج شده زیر اقدام نمایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.