کد مطلب: ۶۸۸۹۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آموزش خرید تتر

آموزش خرید تتر

در گزارش‌های گذشته توضیحاتی را درباره خرید بیت‌کوین، صرافی‌ها و کیف‌پول ارائه کردیم. در این گزارش قصد داریم به موضوع خرید تتر بپردازیم.

به گزارش تجارت‌نیوز : تتر یک استیبل‌کوین پرطرفدار برای جابه‎‌جایی سرمایه بین صرافی‌ها یا حفظ ارزش دارایی افراد درمقابل نوسانات بازار کریپتو است. از آن جا که فعالان بازار کریپتو در ایران نمی‌توانند به شکل مستقیم از صرافی‌های خارجی اقدام به خرید تتر کنند. بهترین گزینه برای خرید تتر، صرافی‌های داخلی خواهد بود.

انتخاب بهترین صرافی

ابتدا اگر درباره چیستی تتر ابهامی دارید، می‌توانید به گزارش‌هایی که در قسمت پایین قرار دادیم مراجعه کنید و اول آن‌ها را پیش از خواندن این مطلب مطالعه کنید.

برای انتخاب بهترین صرافی گزینه‌های بسیاری موجود هستند. گفتنی است نکاتی را در ابتدا برای انتخاب بین این صرافی‌ها باید درنظر داشته باشید. از مهمترین این نکات می‌توان به موضوع سابقه این صرافی‌ها اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود که قبل از وارد کردن سرمایه به هرکدام از صرافی‌ها، درباره آن‌ها تحقیق و پرس و جو کنید.

بهترین منبع شما برای تحقیق می‌تواند نظرات کاربران فضای مجازی و یا نظر دوستان یا افراد فعال در این صرافی‌ها باشد. پس از کسب اطمینان از سابقه فعالیت یک صرافی، نکته بعدی که باید مدنظر داشته باشید بحث تفاوت قیمت خرید و فروش در این صرافی‌ها است.

در بزرگترین صرافی‌های خارجی نیز این تفاوت قیمت بین خرید یک رمزارز مانند بیت‌کوین بین چند صرافی مختلف وجود دارد. با این که تتر یک استیبل‌کوین است و قیمت آن باید ثابت باشد؛ اما در کشور ما این رمزارز برحسب تومان محاسبه می‌شود. از این رو شما قبل از خرید تتر باید به قیمت‌های خرید و فروش تتر در صرافی‌های مختلف توجه کنید.

Tether USDT

چند صرافی داخلی

از میان صرافی‌های داخلی، گزینه‌های مناسب بسیاری را می‌توانید در اینترنت ببینید. از صرافی‌های داخلی که از سمت فعالان بازار کریپتو داخل مورد توجه قرار گرفته‌است می‌توان چند نمونه نام برد. نوبیتکس، بیت۲۴، بیتستان، آبان‌تتر و … بسیاری دیگر از این نمونه‌ها هستند. برای دیدن قیمت مناسب هریک از این صرافی‌ها می‌توانید به سایت اصلی آن‌ها مراجعه و سپس قیمت خرید و فروش تتر را مشاهده کنید.

پروسه خرید و برداشت

گفتنی است برای خرید تتر از این صرافی‌ها ابتدا باید در آن‌ها حساب کاربری خودتان را ایجاد کنید. سپس مراحل احراز هویت خواسته شده را طی کنید. در مرحله آخر، پس از اتمام مراحل ثبت نام شما قادر به واریز ریالی و خرید تتر هستید.

در تمام صرافی‌ها شما می‌توانید از بخش‌های مختلف مانند پشتیبانی یا فایل‌های راهنمای موجود در هر صرافی استفاده کنید و اقدام به خرید تتر داخل این صرافی‌ها کنید.

لازم به ذکر است، شما پس از خرید این تترها در اکثر مواقع قادر خواهید بود تا این تترها را در کیف‌پولی که داخل صرافی قرار دارد، ذخیره کنید. پیشنهاد می‌شود که این رمزارزها را پس از خرید به کیف‌پول شخصی خودتان منتقل کنید و درون فضای صرافی نگهداری نکنید. این موضوع صرفا مربوط به صرافی‌های داخلی نیست و شما در تمام صرافی‌ها، مسئول اصلی حفظ دارایی خود هستید.

برای انتخاب بهترین کیف‌پول برای نگهداری تتر و نحوه انتقال آن می‌توانید گزارش‌های زیر را مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.