کد مطلب: ۵۹۶۸۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۵ ارز واقعیت مجازی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲

۵ ارز واقعیت مجازی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲

در حال حاضر میم‌کوین‌ها و ارزهای دیجیتال مرتبط با فناوری متاورس بازار داغی میان ارزهای دیجیتال دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حال حاضر میم‌کوین‌ها و ارزهای دیجیتال مرتبط با فناوری متاورس بازار داغی میان ارزهای دیجیتال دارند. با تغییر نام فیسبوک به متا برخی از ارزهای دیجیتالی که در فناوری متاورس فعالیت می‌کردند رشد زیادی کردند.

در ادامه قرار است برخی از ارزهای دیجیتال مرتبط با فناوری متاورس که ارزش زیر نظر گرفتن دارند را معرفی می‌کنیم.

دیسنترالند (MANA)

تکنولوژی این ارز واقعیت مجازی است که روی بستر اتریوم فعالیت می‌کند. ارز دیجیتال مانا ابزاری برای کاربران پلتفرم دیسنترالند است که آن می‌توانند با این ارز زمین‌های مجازی خریداری کنند.

واقعیت مجازی این پلتفرم بسیار کاربردی است که کاربران می‌توانند از طریق مرورگر خود به آن دسترسی پیدا کنند و ارز دیجیتال این پلتفرم هر روز با استقبال بیشتری مواجهه می‌شود.

تیم پشتیبانی این پلتفرم پروژه‌های کاربردی و قابل دسترسی زیادی دارد و همین باعث می‌شود تا چشم‌انداز بلندمدت ارز دیجیتال مانا صعودی باشد.

اکسی اینفنیتی (AXS)

این پلتفرم از پوکمون الهام گرفته شده و کاربران می‌توانند از طریق بازی کردن توکن AXS به دست بیاورند. بازیکنان در این بازی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت قلمرو خود را گسترش می‌دهند و توکن بدست می‌آورند.

این پلتفرم یک مجموعه NFT دارد و به گزارش گوگل این مجموعه NFT حدود ۷۰۰ هزار جستجو در گوگل داشته و برترین مجموعه NFT محسوب می‌شود.

با توجه به تیم پشتیبانی قوی و علاقه روزافزون به فناوری متاورس، ارز دیجیتال AXS ارزش زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۲ را دارد.

سندباکس (SAND)

سندباکس یک پلتفرم برای سازندگان است تا از دارایی‌های VOXEL و تجربیات بازی در بلاکچین کسب درآمد کنند. این اکوسیستم برای پوشش تراکنشات خود از بستر اتریوم استفاده می‌کند.

علاوه بر این بخش واقعیت مجازی این پلتفرم قطعه زمین‌های مجازی را به فروش می‌رساند. تعدا این قطعه زمین‌ها ۱۶۶۵۰۰ قطعه است.

شبیه به اکسی اینفنیتی و دیسنترالند سندباکس هم در پروژه‌های متاورس دست برتر دارد و پایگاه کاربری قوی و اکوسیستم رو به رشد از ویژگی‌های این پلتفرم است.

دیویژن نتورک (DVI)

این شبکه به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از فناوری متاورس NFT مبتنی بر بلاکچین تولید کنید و این NFTها را به فروش برسانید.

این برنامه در حال حاضر برای دسترسی بسیاری از کاربران در دسترس است و کاربران می‌توانند با استفاده از کیف‌پول متاماسک به این برنامه متصل شوند.

استار آلتس (ATLAS)

این پلتفرم یک بازی ویدیویی با موضوع فضایی و مبتنی بر بلاکچین است. این پلتفرم یک واقعیت مجازی از آینده دارد و می‌تواند تعداد کاربران بالایی را پوشش دهد. در این بازی می‌تواند زمین تصاحب کنید و آیتم‌های زیادی را مورد بررسی قرار دهید.

این پلتفرم طراحی بسیار منحصر بفردی دارد و تا به حال بسیاری از کاربران از طراحی این پلتفرم تعرف کردند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهران

    قیمتش رو هم میزدین