کد مطلب: ۶۱۸۳۳۹

سرقت ۱۵ میلیون دلار اتریوم از یک صرافی

سرقت ۱۵ میلیون دلار اتریوم از یک صرافی

شرکت امنیت بلاکچین پک‌شیلد اعلام کرد هکرها ۱۵ میلیون اتریوم از صرافی کریپتو دات کام به سرقت برده‌اند. نیمی از رمزارزهای به سرقت رفته به کمک ترنادو کش پولشویی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت امنیت بلاکچین پک‌شیلد اعلام کرد هکرها ۱۵ میلیون اتریوم از صرافی کریپتو دات کام به سرقت برده‌اند. نیمی از رمزارزهای به سرقت رفته به کمک ترنادو کش پولشویی شده است.

روز دوشنبه، کریپتو دات کام اعلام کرد که به دلیل فعالیت‌های مشکوک فرایند برداشت پول را متوقف کرد. برخی از کاربران به دلیل از دست دادن پولشان شکایت کرده‌اند. البته فرایند برداشت پول بعد از ۱۴ ساعت از سرگرفته شد.

کریس مارسزالک، مدیرعامل این صرافی در پستی توئیتری نوشت هیچ مشتری این شرکت پول خود را از دست نداده است. او همچنین اضافه کرد که کریپتو دات کام در واکنش به این اتفاق ساختار صرافی را تقویت کرده است. این صرافی تحقیقات خود را در مورد این حادثه امنیتی ادامه می‌دهد.

در حالی که هک در فضای غیرمتمرکز مالی بیداد می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که چگونه صرافی‌های متمرکز چگونه در چنین سحطی قربانی این حملات شده‌اند. مارسزالک قول داده که به محض تکمیل تحقیقات، آنرا منتشر می‌کند.

چندی پیش، مت دیمون بازیگر معروف هالیوود نسبت به تبلیغات این صرافی واکنش شدیدی نشان داده بود.

در ماه نوامبر، این شرکت مستقر در سنگاپور حق امتیاز استادیوم استپلس سنتر لس‌آنجلس را با مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار خریده بود.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.