خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۶۷۵۴

سیگنال مثبت برای دارندگان شیبا

سیگنال مثبت برای دارندگان شیبا

پروتکل وام‌دهی بر پایه اتریوم اویلر، شیبا را به دارایی‌های پشتیبانی‌شده خود اضافه کرد. موضوعی که به دارندگان این میم‌کوین اجازه می‌دهد با استفاده از دارایی‌های خود قرض گرفته یا آنها را برای گرفتن سود قرض بدهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پروتکل وام‌دهی بر پایه اتریوم اویلر، شیبا را به دارایی‌های پشتیبانی‌شده خود اضافه کرد. موضوعی که به دارندگان این میم‌کوین اجازه می‌دهد با استفاده از دارایی‌های خود قرض گرفته یا آنها را برای گرفتن سود قرض بدهند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، کاربران اویلر حالا می‌توانند از شیبا اینو برای سناریوهای متعددی استفاده کنند که دیگر محدود به قرض‌دادن و وام‌گرفتن نمی‌شود. آنطور که اویلر اشاره کرده، کاربران حتی می‌توانند از طریق حفظ جایگاه سفارش خود از فرصت‌های آربیتراژ استفاده کنند.

این پلتفرم وامدهی به این موضوع اشاره کرده که شیبا میزبان یک جامعه اختصاصی بوده که توانسته‌اند این توکن را از یک میم‌کوین به یک اکوسیستم پرجنب‌وجوش با اندازه بازار ۱۶ میلیاردی تبدیل کنند. این اتفاق در حالی رخ داده که شیبا اخیرا به بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز نظیر اولین یونیکورن رمزارز هند اضافه شده است.

زیب‌پی، قدیمی‌ترین پلتفرم معاملاتی رمزارز هند که اخیرا شیبا را به فهرست خود اضافه کرده مدعی است که این رمزارز با لوگویی که در آن تصویری از سگ به چشم می‌خورد میلیون‌ها نفر از سراسر جهان را به بازار رمزارزها کشانده است.

در یک سال گذشته قیمت شیبا رشدی نجومی را تجربه کرد با این وجود از اکتبر امسال این ارز دیجیتال با سقوط آزاد مواجه شده است.جانی لیو، مدیرعامل صرافی رمزارز کوکوین هم پیشنهاد داده که با وجود سقوط قیمت اخیر، این رمزارز در بلندمدت ارزش نگهداری دارد.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سارا

    تا چند صعود میکنه؟

    • ناشناس

      اگه شیبا داری تا ۵ سال بهش دست نزن

  • ناشناس

    بامید خدا که هر چه زودتر بره بالا

    • ناشناس

      گر صبر کنی زغوره حلوا سازی بهش دست نزن?

  • ناشناس

    خداکنه بره بالا