کد مطلب: ۷۵۴۱۱۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش شدید قیمت ارز دیجیتال آپتوس

افزایش شدید قیمت ارز دیجیتال آپتوس

قیمت ارز دیجیتال آپتوس در روز و هفته گذشته، رشد بالایی را تجربه کرده است و دلایلی پشت این افزایش قیمت شدید وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارز دیجیتال آپتوس توانسته است در روز و هفته اخیر، عملکرد مناسبی داشته باشد و با بیش از 47 درصد در هفته گذشته به قیمت بالای 18 دلار برسد. دلایل متعددی پشت افزایش قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد.

آشنایی با ارز دیجیتال آپتوس

ارز APT، ارز بومی بلاکچین آپتوس (Aptos) می باشد که تمامی کارمزدهای تراکنش‌ها با استفاده از این ارز پرداخت می شود. بلاکچین آپتوس برای رفع مشکل مقیاس پذیری شروع به فعالیت کرده است و این شبکه توان پردازش 130 تا 150 هزار تراکنش در ثانیه را دارد. این قابلیت باعث شده است که آپتوس تبدیل به یکی از ایده‌آل‌ترین و مقیاس‌پذیرترین بلاک‌چین‌های حال حاضر شود. آپتوس به کمک این قابلیت و امنیت بالا، به همراه پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، تبدیل به یکی از بلاکچین‌های مورد علاقه فعالان بازار ارز دیجیتال شده است.

آپتوس یک بلاکچین تک‌لایه است که با زبان برنامه‌نویسی MOVE ساخته شده است. این زبان اجازه می‌دهد تا تراکنش‌ها به شیوه‌ای سریع‌تر و امن‌تر اجرا شوند. نوع الگوریتم اثبات سهام بکار رفته در آپتوس نیز منحصر به فرد است. این بلاک‌چین از یک پروتکل اجماع سهام ویژه استفاده می‌کند که از ترتیب تراکنش‌ها پیروی نمی‌کند.

افزایش قیمت آپتوس

بر اساس داده‌های CoinGecko، هیچ یک از ارزهای دیجیتال به اندازه آپتوس در روز و هفته گذشته، چنین رشد قیمتی را تجربه نکرده‌اند. قیمت APT در طی هفت روز گذشته، تقریبا دو برابر شده است و با 47 درصد رشد، به 18.46 دلار رسیده است. از آغاز سال جدید میلادی تاکنون، این ارز دیجیتال بیش از 350 درصد رشد داشته است.

داده‌های CoinGeco نکته جالبی را درباره این ارز دیجیتال نشان می‌دهد. بر اساس داده‌های این پلتفرم تحقیقاتی، تقریبا نیمی از دو میلیارد دلار حجم معامله این ارز دیجیتال در روز اخیر از جفت تجاری وون کره جنوبی در صرافی UpBit سنگاپور آمده است. قیمت معامله شده آپتوس در این صرافی، 0.50 دلار از دیگر صرافی‌ها مانند بایننس بیشتر بوده است که نشان دهنده عملیات آربیتراژ بر روی این ارز دیجیتال است.

روند قیمت آپتوس

روند قیمت آپتوس در هفت روز گذشته (منبع: coinmarketcap)

حمایت بایننس و افزایش قیمت آپتوس

حدود 10 درصد از حجم معاملات این ارز دیجیتال در روز گذشته، متلعق به جفت آپتوس و BUSD بوده است که استیبل کوین صرافی مشور بایننس است. این صرافی در ۳۰ دی 1401، در پلتفرم Binance Liquid Swap، دو استخر نقدینگی APT/Tether و APT/Bitcoin را ارائه کرد. سود ارائه نقدینگی این استخر‌ها برابر با 92.41 درصد و حدود 99.49 درصد هستند.

قیمت آپتوس

روند قیمت آپتوس از زمان عرضه تاکنون (منبع: coinmarketcap)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ای کاش مسئولین مااینقدرعقل داشتندمی گذاشتندسهام مادربورس رشدنماید.

  • ناشناس

    سلام
    به نظر کارشناسان شما
    این ارز احتما لا تا چند دلار صعود می کند؟