کد مطلب: ۶۱۹۷۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۳ ارز دیجیتال با بازدهی ۱۰۰۰ درصدی تا سال ۲۰۲۶

۳ ارز دیجیتال با بازدهی ۱۰۰۰ درصدی تا سال ۲۰۲۶

اگر فکر می‌کنید که بازدهی ۲۹ درصدی شاخص اس اند پی در سال ۲۰۲۱ قابل توجه است احتمالا هنوز با بازار ارزهای دیجیتال آشنا نشدید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزش بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۱ به ۲/۲ هزار میلیارد تومان رسید که نشان‌دهنده بازدهی ۱۸۵ درصدی بازار کریپتوکارنسی است.

بلاکچین علاوه بر بازدهی مثبت چشم‌گیر در سال ۲۰۲۱ امکانات غیرمالی زیادی به کاربران ارائه کرد که همگان را شگفت‌زده کرده است.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارد سال ۲۰۲۲ سالی است که بسیاری از پروژه‌های بلاکچین با شکست مواجهه می‌شوند و تنها پروژه‌هایی که کاربرد و مزیت رقابتی دارند در صحنه رقابت باقی می‌مانند.

بازار رمزارزها دیگر مانند سال ۲۰۲۱ نیست که هر ارزی بخرید و انتظار سود نجومی داشته باشید. اگر می‌خواهید باز هم از این بازار سود کنید باید در انتخاب ارز دیجیتال خود دقت کنید.

اوالانچ (AVALANCHE)

اوالانچ یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است و ارزش بازاری معادل ۲۷ میلیارد دلار دارد.

نقطه هیجان‌انگیز این ارز دیجیتال قراردادهای هوشمند است و نقطه تمایز این ارز با سایر پلتفرم‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند تایید سریع، مقیاس‌پذیری بالا و تسهیل قراردادهای هوشمند است.

این ارز در کمتر از دو ثانیه یک بلوک را تایید و اعتبارسنجی می‌کند و این در حالیست که تایید تراکنش شبکه اتریوم حدود ۵۰ ثانیه و بیت‌کوین حدود ۶ دقیقه طول می‌کشد

اوالانچ مقیاس‌پذیری به مراتب بیشتری در مقابل بیت‌کوین و اتریوم دارد و این موضوع هم دست برتر این ارز در مقابل دو ارز بزرگ بازار محسوب می‌شود.

مقیاس‌پذیری بالای این ارز به کاهش هزینه تراکنش شبکه کمک زیادی می‌کند و این درحالیست که شبکه اتریوم هزینه تراکنش بالایی دارد و این موضوع فعالان حوزه قراردادهای هوشمند را به سمت اوالانچ جذب کرده است.

براساس گزارش‌ها اتریوم در چند ماه گذشته در حال از دست دادن ارزش بازار به ارزهایی چون اوالانچ و سولانا بوده است.

فعالیت تیم توسعه اوالانچ نشان می‌دهد که این ارز برای اتریوم شمشیر کشیده و قصد تصاحب رتبه بازار این ارز را دارد.

اکثر توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز، از بستر اتریوم برای توسعه این برنامه‌ها استفاده می‌کنند اما چند وقتی‌ست که اوالانچ نرم‌افزار توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم را روی شبکه خود بازنویسی کرده است و قصد دارد با ایجاد جذابیت‌هایی مانند کارمزد کمتر و مقیاس‌پذیری بیشتر توسعه‌دهندگان بستر اتریوم را به خود جذب کند.

اولانچ در حال حاضر حدود ۶۳ دلار ارزش دارد.

الگوراند (ALGORAND)

برخی از کارشناسان عقیده دارند ارز دیجیتال ALGO پتانسیل بازدهی ۱۰۰۰ درصدی تا سال ۲۰۲۶ را دارد.

این ارز در حال حاضر با ۱۰ میلیارد دلار ارزش بازار در رتبه ۲۴ بازار مزارزها قرار دارد.

راز پیشرفت این ارز دیجیتال در سرعت بالای تراکنش، امنیت بالا و مزیت همکاری این ارز است.

آخرین بررسی‌های نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال توانایی تایید بلوک در مدت زمان ۴ ثانیه را دارد و این یعنی بیت‌کوین و اتریوم از این منظر بسیار ضعیف‌تر از این ارز عمل می‌کنند. وبسایت این ارز نوشته است: ما تراکنش‌های شما را کمتر از زمانی که شما به یخچال خانه خود برسید انجام می‌دهیم.

تمایز این ارز این است که از همان اول با روش اثبات سهام شروع به کار کرده است و این درحالیست که اتریوم قصد دارد در سال ۲۰۲۲ به این روش روی بیاورد. این قابلیت کاربران را به صورت ناشناس و تصادفی در جریان رای‌گیری برای توسعه و پیشرفت شبکه قرار می‌دهد و تصادفی بودن انتخاب کاربران فعالیت‌های مجرمانه بر بستر این بلاکچین را کاهش می‌دهد. برای همین است که این ارز به امنیتش شناخته می‌شود.

تیم توسعه کلید موفقیت این ارز را قابلیت همکاری گسترده عنوان کرده است. تیم توسعه عقیده دار شبکه این ارز برای توسعه ابزارهای سازمانی که نیاز به امنیت بالایی دارند بسیار مناسب است.

اکسی‌اینفنتی (AXIE INFINITY)

این ارز دیجیتال با ارزش بازاری حدود ۶ میلیارد دلار در رتبه ۳۱ بازار رمزارزها قرار دارد.

انتظار می‌رود ارزهای دیجیتال فعال در حوزه متاورس شتاب زیادی در سال‌های آینده داشته باشند چون اینترنت و خلق فضای سه‌بعدی به ابزارهای توسعه این شبکه‌ها نیاز دارد و این ارزها پرچم‌داران فناوری جدید محسوب می‌شوند.

شبکه این ارز برای یک بازی آنلاین با کسب درآمد ساخته شده و گیمرهای زیادی روی این شبکه برای کسب درآمد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این بازی به نسبت ساده است. کاربران هیولاهایی به نام AXIES را جمع‌آوری می‌کنند و پروزش می‌دهند و بعد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. کسانی که در این رقابت‌ها پیروز شوند جایزه می‌گیرند.

کاربران می‌توانند جایزه‌های خود را در غالب NFT در بازارهایی مانند OPENsea به فروش بگذارند و از این طریق کسب درآمد کنند.

این شبکه در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱/۲ میلیارد دلار از طریق برنامه‌های غیرمتمرکز درآمد کسب و بعد از اتریوم در رتبه دوم قرار دارد.

اتریوم در سال گذشته بیش از ۵/۵ میلیارد دلار از طریق توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز درآمد کسب کرده است اما پیش‌بینی می‌شود پلتفرم‌های دیگر به دلیل قابلیت‌های بیشتر می‌توانند از اتریوم پیشی بگیرند.

*این تحلیل ترجمه اخبار خارجی است و تجارت‌نیوز هیچ توصیه‌ای مبنی بر معامله بر اساس آن نمی‌کند.*

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بایننس دات و کاردانو

  • محی

    صرافی ایرانی معتبر نوبیتکس با کارمزد مناسب، کد معرف بزنید و تخفیف بگیرید،
    صرافی خارجی کوینکس کد دعوت بزنید و تا 40 درصد تخفیف بگیرید.

  • ناشناس

    ارزهایی قابلیت پیشرفت خواهند داشت که در مقایسه با دیگران تکنولوژی برتر ( سرعت تراکنش بالاتر و هزینه تراکنش پایین تر) و ارزش بازار پایین تر و غیرمتمرکزتر و قیمت ارزانتر داشته باشند. توموچین . هارمونی وان.

  • ناشناس

    عده کمی (۴۰میلیون) که حالا حالاها توبازاربورس گیر هستنداون ۴۰میلیون دیگه هم تو تله دیگه دنیا مال زرنگاست زرنگ باشید

  • ناشناس

    آمریکا هم داره اقدام به ثبت دلار مجازی میکنه و کم کم با ارزهای دیجیتال به رقابت میپردازه،که خود این نشان از جا افتادن و قیول کردن ارز دیجیتال بین اکثریت کشورهاست،و ارزهای شیبا و دوج کوین و ای کش آینده ای بسیار درخشانتر از دیگر ارزها دارن،چون همانطور که مشخصه اینها الان دنبال افزایش ارزش نیستند و فقط دنبال کسب محبوبیت و گرفتن سهم بیشتری از بازار ارز هستند و در سالهای نچندان دور شاهد افزایش باور نکردنی این ارزها خواهیم شد

  • ناشناس

    سلام ممنون از شما، دوستان درروزهای قبل وماههای قبل اعلام ریزش شدیدبیت کوین رو کردم، والان هم اعلام میکنم بیت کوین ریزش شدید تا زیر 30 هزار رو داره، دوستان من در آمریکا و اروپا مدعی ریزش خیلی شدید این ارز هستند، مراقب سرمایه هاتون باشید،،

    • ناشناس

      دوست .گرامی هیچ کس ازآینده ورشدبیت کوین خبردارنیست.هیچ کس

  • ناشناس

    هیچ کدومشون آینده بیکس بی کوین رو ندارن

  • بهروز

    دوستان تو این بازار منفی شیب خبر داده که داره وارد متاورس میشه و میخواد باهاش همکاری کنه که این خبر باعث رشد شیب از ۱۸ به ۲۳ شد .این اتفاق انحام بشه شیب مثل موشک بالا میره. الان بهترین نوقع برای خرید شیب هستش.
    کمپین هایی هم راه افتاده توسط سلبریتی هایی که شیب دارن که شیب جمع میکنن و میسوزونن و این خودش نشون دهنده افزایش قیمتش به صورت دائمی هستش.

  • ناشناس

    تتا الان ۳ دلار هستش خیلی زود تا ۱۳ دلار میره قیمت پارسال و یک هفته پیشش نگاه کنید۸ دلار بوده زمان بیشتربدید ۲۰ تا ۲۷ دلار خواهد رفت ممنون از توجهتون دوستان

  • ایمان

    algooooooooooooooooo
    کاملا در مورد آلگو باهاتون موافقم