کد مطلب: ۸۱۰۶۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

معرفی دو ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بسیار بالا

معرفی دو ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بسیار بالا

در پی رشد نجومی رمزارز PEPE، طبق اظهارات تحلیلگران، ارزهای اسپانج و ای‌آی‌دوج با پتانسیل رشد 100 برابری روبه‌رو هستند.

به گزارش تجارت نیوز ، با گذشت زمان، تعداد میم‌کوین‌هایی که پا به بازار ارز دیجیتال می‌گذارند، رو به افزایش است. در مقاطع زمانی متفاوت ممکن است یک یا چند عدد از میم‌کوین‌ها رشد چشمگیری را تجربه کنند. دوج‌کوین، شیبا اینو، PEPE و بسیاری دیگر از این توکن‌ها ثابت کردند که برخلاف وجود ارزش ذاتی می‌توان رشد نجومی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد. حال نوبت به تازه واردهای بازار رمز ارز رسیده که برای تحقق سودهای کلان تلاش کنند.

Sponge

اسپانج؛ ورود باب اسفنجی به دنیای ارز دیجیتال

استحکام، حس یکپارچگی و حرفه‌ای بودن از صفات نادر رمزارز اسپانج ( Sponge$ ) است. ویژگی‌های مذکور در دنیای میم‌کوین‌ها به شدت کمیاب هستند. به همین علت اسپانج به میزان زیادی از سایر رقبای خود متمایز است. همچنین الهام گرفتن از شخصیت محبوب باب اسفنجی در ساخت و توسعه آن، این ارز دیجیتال را به یک توکن ویژه تبدیل کرده است.

اسپانج دارای یک جامعه فعال متشکل از طرفداران است. بیش از 40 هزار دنبال کننده در توییتر و وبسایتی که برخلاف رقبا عملکرد نسبتاً خوبی دارد سهولت اعتمادسازی را برای این رمزارز به ارمغان می‌آورند. پشتوانه مالی بسیار قوی نیز به نقاط قوت اسپانج می‌افزاید.

سرمایه‌گذاری روی رمز ارز اسپانج

سرمایه‌گذاران اسپانج با سر زدن به دیسکورد این پلتفرم قادر به دریافت این ارز دیجیتال به صورت ایردراپ نیز هستند. این ارز دیجیتال با قیمت 0.0005749 دلار در حال حاضر نقطه‌ای عالی جهت ورود سرمایه‌‌گذاران فراهم نموده است.

با اینکه تنها هشت روز از ارائه رمز ارز اسپانج به بازار می‌گذرد، اما حضور این توکن در هشت صرافی به چشم می‌خورد که شروع قوی این پلتفرم را نمایان می‌کند.

AiDoge

ای‌آی‌دوج؛ شیوع تب و تاب هوش مصنوعی به دنیای رمز ارز

میم‌کوین دیگری که به‌تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، ای‌آی‌دوج ( AiDoge ) نام دارد. ترکیب هوشمندانه دو موضوع پرمخاطب هوش مصنوعی و میم‌کوین‌ها می‌تواند چشم انداز کم‌نظیری را برای این پلتفرم رقم بزند. این پروژه با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به تولید میم‌ می‌کند. جامعه اطراف این پلتفرم وظیفه رای‌دهی به بهترین میم‌های تولید شده را به‌عهده دارند.

سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال ای‌آی‌دوج

ای‌آی‌دوج در حال پیشی گرفتن از قیمت پیش‌فروش خود است. در حال حاضر هر توکن با قیمت 0.0000000003 دلار معامله می‌شود. تحلیلگران هدف قیمتی مهم پیش روی این ارز دیجیتال را حدود 0.0000000004 دلار در نظر گرفته‌اند. احتمال می‌رود پس از دستیابی به هدف مذکور رشد قیمتی این ارز سرعت بیشتری بگیرد. احتمال چند برابر شدن قیمت این ارز در آینده‌ای نه‌چندان دور بعید به نظر نمی‌رسد.

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارز را در بخش ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام بسیار عالی ممنونم از شما

  • شهاب

    سلام، ای آی دوج در یکی از صرافی های داخلی با حدود همین قیمت ذکر شده در این مقاله به فروش میرسد درحالیکه سایت ای آی دوج با رقمی خیلی بالاتر از این در حال پیش فروش توکن ها است، میشه توضیح بدید که این به چه معنی است و خرید از کدام طریق رو پیشنهاد میکنید، ممنون از پاسخ گویی تون.

  • ناشناس

    چطور باید این دو ارز را خرید

  • ناشناس

    سایتی که گذاشتن فیکه نخرید