کد مطلب: ۷۰۴۹۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار رمزارز در حال مبارزه / روند‌ها پس از تصمیم فدرال رزرو چگونه است؟

بازار رمزارز در حال مبارزه / روند‌ها پس از تصمیم فدرال رزرو چگونه است؟

قیمت بیت کوین کاهش جدیدی را به زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار آغاز کرد. اتریوم بیش از ۵ درصد کاهش یافت و زیر ۱۲۵۰ دلار معامله شد، سایر بازار رمزارز نیز پس از تصمیم فدرال رزرو در تلاش برای بهبود شرایط هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین برای رفع مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری تلاش کرد اما در حال حاضر زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار معامله می‌شود. گفتنی‌ست افزایش نرخ بهره بانک مرکزی تا ۳٫۲۵ درصد، علت اصلی افزایش فشار فروش در بازار رمزارز بود. اکنون خطر حرکت قیمت به زیر سطح ۱۸۰۰۰ دلار کاملا احساس می‌شود.

به طور مشابه، اکثر آلتکوین‌های اصلی در حال حرکت به سطوح پایین‌تر هستند. اتریوم حتی به زیر سطح ۱۲۵۰ دلار رسید. کاردانو نیز به سمت سطح ۰٫۴۳۲ دلار می رود.

بازار رمزارز

روند ۱ ساعته بیت‌‌کوین، Tradingview

روند بیت‌کوین

پس از تلاش قیمت برای عبور از مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری، قیمت بیت‌کوین وارد یک روند نزولی شد. بیت‌کوین به شدت زیر سطح ۱۹۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش یافت. قیمت حتی به زیر منطقه پشتیبانی ۱۸۳۸۰ دلار رسید و منطقه ۱۸۱۵۰ دلار را آزمایش کرد. در حال حاضر قیمت با مقاومت فوری در ۱۸۷۸۰ دلار درگیر است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۹۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار دارد که بالاتر از آن بیت‌کوین می‌تواند تا ۱۹۵۰۰ دلار افزایش یابد.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۸۳۸۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۱۵۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می‌تواند به ۱۷۸۰۰ دلار برسد.

بازار رمزارز

روند ۱ ساعته اتریوم، Tradingview

روند اتریوم

قیمت اتریوم کاهش شدیدی را از منطقه مقاومت ۱۴۱۰ دلاری آغاز کرد. اتریوم بیش از ۵ درصد کاهش داشت و زیر سطح ۱۳۰۰ دلار معامله شد. در نمودار ساعتی یک حرکت به زیر خط روند صعودی متصل به ۱۳۳۰ دلار رخ داد و قیمت زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار گرفت. اتریوم منطقه ۱۲۲۰ دلاری را آزمایش کرد و در حال حاضر در حال اصلاح در سطوح کمی بالاتر است.

در جهت صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۱۵ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطوح ۱۳۴۵ و ۱۳۵۰ دلار در حال شکل گیری است.

از جنبه نزولی روند، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۲۴۰ دلار قرار دارد. پشتیبانی اصلی بعدی سطح ۱۲۲۰ دلار است که قیمت کمتر از آن می‌‎تواند ۱۱۶۵ دلار را آزمایش کند.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو به آرامی به سطوح پایین‌تر از سطح ۰٫۴۵ دلار می‌رود. اولین پشتیبانی اصلی نزدیک به ۰٫۴۳۲ دلار قرار دارد که زیر آن قیمت حتی می‌تواند ۰٫۴۲ دلار را آزمایش کند.

بایننس‌کوین نیز به زیر سطح ۲۶۸ دلار کاهش یافت. اکنون در حال حرکت ادامه ورند نزولی است و ممکن است حمایت ۲۶۲ دلاری را دوباره آزمایش کند. پشتیبانی اصلی بعدی قیمت در سطح ۲۵۵ دلار قرار دارد.

سولانا به آرامی به سمت سطح ۳۰٫۵۰ دلار می رود. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطوح ۳۰٫۲۰ دلار و ۳۰٫۰۰ دلار قرار دارد که در زیر آن خرس‌ها ممکن است تجدید قوا کنند.

دوج‌کوین به زیر سطح ۰٫۰۵۸۰ دلار کاهش یافت. به نظر می‌رسد که قیمت می‌تواند دوباره به پشتیبانی ۰٫۰۵۵۰ دلاری بازگردد. در غیر این صورت، می‌تواند به سمت منطقه مقاومت ۰٫۰۶۰ دلار حرکت کند.

قیمت ریپل در حال تثبیت بالاتر از مقاومت ۰٫۴۰ دلاری است. اگر گاوها همچنان فعال باشند، ممکن است حرکت جدیدی به سمت منطقه مقاومت ۰٫۴۲۵ دلاری صورت گیرد.

چند آلت‌کوین از جمله CEL، ALGO، CHZ، RVN، UNI، COMP، USDN، KSM، KLAY و LDO در منطقه سبز قرار دارند. از این میان، CEL بیش از ۸ درصد رشد کرد و بالاتر از سطح ۱٫۵۵ معامله شد.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین با افزایش فشار فروش زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار مواجه است. اگر خرس‌‎ها همچنان فعال باشند، بیت‌کوین ممکن است به زیر سطح ۱۸۰۰۰ دلار سقوط کند.

بازار رمزارز به کدام سو می‌رود؟

پیش‌بینی کلی در حال حاضر اندکی دشوار است؛ اما همانطور که در بالا اشاره شد هر ارز به طور جداگانه قابلیت پیش‌بینی و تحلیل بیشتری دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.