کد مطلب: ۷۰۴۵۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار رمزارز درگیر بین مقاومت‌ و حمایت‌ها

بازار رمزارز درگیر بین مقاومت‌ و حمایت‌ها

قیمت بیت‌کوین در تلاش است تا مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری را از میان بردارد. اتریوم در صورت از دست دادن سطح ۱۳۰۰ دلار ممکن است به شدت کاهش یابد، ریپل بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته و از ۰٫۴۰ دلار عبور کرده است. در سایر کوین‌های بازار رمزارز نیز XLM و EOS بیش از ۵٪ افزایش یافته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار رمزارز همچنان پیرو تحرکات بازار سهام و شاخص دلار است. قیمت بیت‌کوین نتوانست شتاب صعودی بالاتر از مقاومت ۱۹۵۰۰ دلار را شروع کند. در حال حاضر قیمت زیر سطح ۱۹۲۰۰ دلار معامله می‌شود. اگر بیت‌کوین به زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار نزول کند، روند قیمت می‌تواند رالی نزولی تازه‌ای را آغاز کند.

روند 4 ساعته ریپل

روند ۴ ساعته ریپل، Tradingview

ریپل پس از پشت سر گذاشتن مقاومت ۰٫۳۹ دلاری خود، صعود جدیدی را آغاز کرد و توانست به سطح ۰٫۴۲ دلار برسد. در حال حاضر این رمزارز برای صعود بیشتر باید سطح ۰٫۴۲ دلار را پشت سر بگذارد. به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی با مقاومت‌های مهمی روبرو هستند. اتریوم نزدیک به ۱۳۸۰ دلار رسید و وارد یک فاز اصلاحی شد. کاردانو نیز در بالای منطقه ۰٫۴۵ دلاری تثبیت می‌شود.

روند 1 ساعته بیت‌کوین

روند ۱ ساعته بیت‌کوین، Tradingview

روند بیت‌کوین

قیمت پس از تلاش برای استقرار در بالای مقاومت ۱۹هزار و ۵۰۰ دلاری، با مقاومت خرس‌ها مواجه شد و شروع به اصلاح کرد. بیت‌کوین به زیر سطح ۱۹۳۰۰ دلار کاهش یافت و زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار گرفت. به نظر می‌رسد قیمت از خط روند نزولی با مقاومت ۱۹۱۰۰ دلار در نمودار ساعتی پیروی می‌کند. حرکت واضح بالای این خط روند ممکن است قیمت را به مقاومت ۱۹۳۳۰ دلار برساند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۹۶۲۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند سرعت بیشتری پیدا کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۸۷۸۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۳۸۰ دلاری است که قیمت زیر این سطح می‌تواند منطقه حمایت ۱۸۰۰۰ دلاری را آزمایش کند.

روند 1 ساعته اتریوم

روند ۱ ساعته اتریوم، Tradingview

روند اتریوم

قیمت اتریوم چند تلاش ناموفق برای عبور به بالاتر از سطح ۱۳۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته انجام داد. سپس با سرعت آهسته‌ای شروع به کاهش کرد. پشتیبانی اصلی اتریوم سطح ۱۳۱۰ دلار است که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۲۷۵ دلار برسد.

در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۴۵ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطوح ۱۳۹۰ دلار و ۱۴۱۰ دلار در حال شکل گیری است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند وارد یک فاز صعودی شود.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو (ADA) در حال حاضر در بالای منطقه مقاومتی ۰٫۴۵۰ دلار تثبیت شده و اگر بالای ۰٫۴۵ دلار باقی بماند، می‌تواند در کوتاه مدت به سمت منطقه مقاومتی ۰٫۴۸ دلار حرکت کند.

بایننس‌کوین سطح ۲۷۲ دلار را آزمایش کرد، اما نتوانست مقاومت ۲۷۵ دلاری را در کوتاه مدت آزمایش کند. اکنون در حال حرکت به سمت سطوح پایین‌تر است و می‌‎تواند حمایت ۲۶۵ دلاری را دوباره بررسی کند. گفتنی است پشتیبانی اصلی بعدی در سطح ۲۵۵ دلار قرار دارد.

سولانا نتوانست بالاتر از مقاومت ۳۲٫۵۰ دلار قرار گیرد. قیمت به آرامی به سمت سطح ۳۱٫۲۰ دلار پایین می‌آید. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطوح ۳۰٫۵۰ دلار و ۳۰٫۲۰ دلار است.

دوج‌کوین تلاش کرد تا بالاتر از مقاومت ۰٫۰۶۰ دلار صعود کند. با این حال، این روند به موفقیت نیانجامید و قیمت به زیر ۰٫۰۵۹۵ دلار کاهش یافت. اگر ضرر بیشتری وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند دوباره به سطح ۰٫۰۵۸۰ دلار برسد.

قیمت ریپل بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته و توانست رشد قابل توجهی بالاتر از مقاومت ۰٫۴۰ دلاری داشته باشد. قیمت اکنون در حال تثبیت سود است و ممکن است حرکت جدیدی به سمت سطح ۰٫۴۲۵ دلار انجام دهد.

چند آلت‌کوین بازار رمزارز از جمله XLM، EOS، COMP، USDN، LEO، HNT، HT، MIOTA، XMR و BNX در منطقه سبز قرار دارند. از این میان، XLM در حال افزایش قدرت روند بالاتر از سطح ۰٫۱۱۵ دلار هستند.

در مجموع، قیمت بیت‌کوین در تلاش است تا سطوح مقاومت ۱۹۵۰۰ دلار و ۱۹۶۲۰ دلار را از میان بردارد. بسته شدن کندل روزانه در زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار ممکن است فشار فروش بر بیت‌کوین را در روزهای آینده افزایش دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.