کد مطلب: ۷۲۴۵۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۳ بازی کریپتویی جدید و درآمدزا بین کاربران

3 بازی کریپتویی جدید و درآمدزا بین کاربران

چند پروژه از نوع بازی کریپتویی که از دید برخی تحلیلگران، در بازه بلندمدت نقشه راه موفقی را طی خواهند کرد. این پروژه‌ها از یک سیستم پاداش‌دهی مناسب برای افزایش انگیزه کاربران خود استفاده می‌کنند.

شهاب شبیری | به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به همه‌ گیر شدن بازی‌های رمزارزی میان کاربران، با گذشت زمان شاهد تنوع و تکامل چشمگیر پروژه‌های بازی کریپتویی هستیم.

امروزه فرقی نمی‌کند چه سبک بازی را می‌پسندید، سلیقه شما هر چه که باشد حداقل یک بازی رمزارزی نظر شما را جلب خواهد کرد. در فهرست زیر می‌توانید تعدادی از محبوب‌ترین این بازی‌ها را مشاهده کنید.

بازی کریپتویی

بازی کریپتویی ایپ کوین | ایپ

این رمزارز وظیفه کنترل اقتصاد متاورسی بر پایه وب3 را بر عهده دارد. این متاورس توسط خود کاربران اداره می‌شود. ایپ کوین برخلاف اکثر میم کوین‌ها تعداد محدودی دارد. حجم این ارز دیجیتال پس از عرضه 1 میلیارد واحد، به پایان می‌رسد. همین موضوع سبب خواهد شد تا ارزش آن روز به روز افزایش یابد و دچار هیچ گونه تورمی نشود.

بازی کریپتویی

بازی کریپتویی استار اطلس | اطلس

در این بازی کریپتویی بازیکنان می‌توانند ضمن گشت و گزار در فضای بازی آیتم‌های مبتنی بر ان اف تی را پیدا کرده و از این طریق کسب درآمد کنند. استار اطلس برپایه بلاکچین سولانا ساخته شده است. برخلاف اکثر بازی‌های کریپتو، استار اطلس دارای گرافیک و گیم‌پلی قابل رقابت با بهترین بازی‌های روز دنیا است.

همچنین می‌توانید تمامی آیتم‌های این بازی را معامله کرده و یا برنده شوید. حتی قادر خواهید بود این ان اف تی‌ها را خودتان بسازید. همه این امکانات در کنار فناوری اقتصاد پیچیده و قابلیت ساخت و ساز درون بازی باعث شده تا استار اطلس به یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی سال 2022 تبدیل شود.

بازی کریپتویی

بازی کریپتویی ایلوویوم | آی ال وی

ایلوویم یک بازی کریپتویی در سبک ماجراجویی - علمی تخیلی بر پایه اتریوم است که با گرافیکی خیره کننده یکی از بهترین بازی‌های امسال محسوب می‌شود. این بازی دارای هفت جهان حیرت انگیز است که در آنها قادر به شکار ایلوویال‌ها هستید. ایلوویال‌ها جانوانی کشنده به شکل ان اف تی با توانایی‌های منحصر به فرد هستند.

بازیکنان قادر خواهند بود با تکمیل ماموریت‌ها و انجام وظایف بی‌شمار درون بازی، توکن آی ال وی دریافت کرده و کسب درآمد کنند. همچنین رویدادها و مسابقات نیز می‌توانند یکی از منابع درآمد کاربران باشند.

ایلوویم با استفاده از فناوری بلاکچین مالکیت تمام و کمال دارایی‌های درون بازی را به بازیکن می‌دهد. هر دارایی که درون بازی به دست می‌آید، چه محصول کشاورزی باشد، چه کالای ساخته شده، به صورت ان اف تی در کیف پول کاربران ذخیره خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.