کد مطلب: ۶۹۶۷۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خرس‌ها مقابل بیت‌کوین / مقاومت و حمایت بازار کریپتو

خرس‌ها مقابل بیت‌کوین / مقاومت و حمایت بازار کریپتو

 قیمت بیت‌کوین در تلاش است تا ۲۰۵۰۰ دلار را پشت سر بگذارد، اما همچنان خرس‌ها در این ناحیه برتری خود را حفظ کرده‌اند. در سایر رمزارزهای بازار کریپتو نیز فاصله قیمت با مقاومت‌های نزدیک در حال نزدیک شدن است.

به گزارش تجارت‌نیوز: قیمت بیت‌کوین باز هم نتوانست سرعت حرکت خود را بالاتر از مقاومت ۲۰۵۰۰ دلاری افزایش دهد. در حال حاضر قیمت نزدیک به سطح ۲۰۱۰۰ دلار تثبیت می‌شود.

به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی نیز وضعیت به همین شکل پیش می‌رود. اتریوم بالاتر از ۱۶۰۰ دلار با مقاومت خرس‌ها روبه رو شد و شروع به اصلاح قیمت کرد. ریپل نزدیک به پشتیبانی ۰٫۳۲ دلار درگیر مقاومت است.کاردانو پس از اینکه نتوانست سطح ۰٫۴۶۵ دلار را از میان بردارد، با کاهش قیمت مواجه شد.

روند بیت‌کوین

اخیراً قیمت بیت‌کوین تلاش دیگری برای رد شدن از منطقه مقاومت ۲۰۵۰۰ دلاری انجام داد. با این حال، خرس‌های بیت‌کوین نزدیک به ۲۰۵۰۰ دلار فعال ماندند و قیمت را دوباره به سمت ۲۰۰۰۰ دلار سوق دادند. از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۹۷۵۰ دلار است. حمایت کلیدی بعدی هنوز نزدیک منطقه ۱۹۵۰۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند شتاب نزولی پیدا کند.

مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۰۳۲۰ دلار است. مانع اصلی قیمت همچنان نزدیک به سطح ۲۰۵۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند به سمت مقاومت ۲۱۲۰۰ دلار افزایش یابد.

کوین ۱

روند اتریوم

قیمت اتریوم تلاش کرد تا به بالای منطقه مقاومت ۱۶۲۰ دلار حرکت کند. در حال حاضر در روند اتریوم یک اصلاح نزولی رخ داده، که قیمت را بین دو سطح ۱۶۲۰ و سطح ۱۵۵۰ دلار رانگه داشته است. گفتنی است قیمت اتریوم در یک روز ۳ درصد و در یک هفته ۶ درصد کاهش را تجربه کرده است. اگر قیمت افزایش صعودی جدیدی را شروع کند، خرس‌ها ممکن است در نزدیکی سطوح ۱۶۰۰ و ۱۶۲۰ دلار همچنان فعال باشند و جلوی صعود را بگیرند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه اکنون نزدیک به سطح ۱۵۵۰ دلار شکل گرفته است. حمایت اصلی قیمت اما در سطح ۱۵۰۰ دلار قرار دارد که قیمت در زیر آن می‌تواند حمایت ۱۴۲۰ دلاری را آزمایش کند.

۱

سایر رمزارزهای بازار کریپتو

کاردانو نتوانست از مقاومت ۰٫۴۷۵ دلار عبور کند و شکستی به زیر سطح ۰٫۴۵ دلار را شروع کرد. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، ممکن است حرکتی به سمت منطقه حمایت ۰٫۴۲ دلاری در قیمت وجود داشته باشد.

بایننس‌کوین، تقریباً ۴٪ کاهش قیمت داشته و یک حرکت به زیر منطقه حمایت ۲۸۰ دلاری را پشت سر گذاشته است. حمایت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۲۷۵ دلار قرار دارد، که در زیر این سطح خطر حرکت به سمت حمایت ۲۶۲ دلار وجود دارد.

سولانا پایین تر از حمایت ۳۲ دلار درحال تثبیت است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۰٫۵۰ دلار قرار دارد که در زیر آن ممکن است قیمت به سمت سطح ۲۹٫۸۰ دلار کاهش یابد.

دوج‌کوین به زیر منطقه پشتیبانی ۰٫۰۶۲۰ دلار کاهش یافت. به نظر می‌رسد، خرس‌ها به دنبال حرکت قیمت به سمت سطح ۰٫۰۶۰ دلار هستند. هر گونه ضرر بیشتر می‌تواند در کوتاه مدت باعث کاهش شدیدتر قیمت شود.

قیمت ریپل در نزدیکی منطقه ۰٫۳۲ دلار تثبیت می‌شود. اگر یک شکست نزولی زیر حمایت ۰٫۳۲ دلار وجود داشته باشد، ممکن است قیمت تا سطح ۰٫۳۰ دلار کاهش یابد.

بسیاری از آلتکوین ها از جمله DOT، SHIB، TRX، AVAX، UNI، ETC، ATOM، ALGO، VET، ICP، FIL و APE در حال حرکت به سطوح پایین‌تر هستند. برعکس، رمزارز LEO بیش از ۷ درصد افزایش داشته و از سطح ۵٫۸ دلار پیشی گرفته است. این رمزارز همچنین به بهترین عملکرد در بین ۱۰۰ سکه برتر از نظر ارزش بازار امروز تبدیل شد.

ذر پایان، قیمت بیت‌کوین در تلاش است تا منطقه مقاومت ۲۰۵۰۰ دلاری را از میان بردارد. اگر بیت‌کوین به کمتر از سطح ۲۰۰۰۰ برسد، ممکن است حرکتی به سمت پشتیبانی کلیدی ۱۹۵۰۰ دلار را در پیش‌رو داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.