خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۶۹۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رمز ارز Mooky وارد بازار شد/ بررسی ویژگی‌های توکن دوستدار محیط زیست

رمز ارز Mooky وارد بازار شد/ بررسی ویژگی‌های توکن دوستدار محیط زیست

رمزارز موکی (Mooky) با هدف حفاظت از محیط زیست و جبران آسیب‌های وارده به طبیعت، پیش‌فروش توکن خود را آغاز کرد. در ادامه به بررسی این رمز ارز تازه‌وارد می‌پردازیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروزه شاهد رشد چشمگیر تعداد رمزارزهای مرتبط با حوزه حفاظت از محیط زیست هستیم. پس از انتشار گزارش‌های متعدد مبنی بر تاثیرات منفی فناوری بلاکچین بر محیط زیست، شرکت‌های بسیاری با ارائه خدمات مختلف سعی دارند تا میزان این آسیب را به حداقل برسانند. گفتنی است شرکت‌های مذکور از این طریق، کاربران زیادی را تشویق به سرمایه‌گذاری در رمز ارز‌های خود می‌کنند.

هفتم پیش فروش رمز ارز موکی

Mooky؛ نماینده جامعه متمرکز بر محیط زیست

موکی با نماد اختصاری (MOOK) یک توکن خیریه به شمار می‌آید. این توکن‌ها اغلب قادر به ترغیب مشتریان زیادی در مرحله پیش‌فروش هستند. از این رو، رسیدن به سودهای غیرمنطقی معمولا در این توکن‌ها بعید نیست.

موکی نمونه‌ای از توکن‌های مالی غیرمتمرکز محسوب می‌شود. رمز ارز مذکور با همکاری خیریه‌های سبز، اقدامات پایداری همچون کاشت درخت و حمایت از جنگل‌های بارانی را انجام خواهد داد.

بخش NFT رمز ارز Mooky

اکوسیستم موکی همچنین فراهم‌کننده تعداد زیادی NFT است. کاربران با در اختیار داشتن این NFTها قادر به دسترسی به Ventures Club خواهند بود. این پلتفرم مکان دورافتاده‌ای پر از حیوانات و جامعه کوچکی از ساکنان را به ارمغان می‌آورد. در این دنیا که Pygmy نام دارد، ساکنان انسان با بی‌توجهی به محیط زیست آن را ویران کرده‌اند. در پی اقدامات مخرب انسان‌ها، میمون‌های منطقه به عنوان محافظان محیط زیست برخواسته‌اند.

مرحله هفتم پیش فروش

پیش‌فروش Mooky می‌تواند فرصتی استثنایی باشد

علاقه‌مندان به ماجراجویی در Ventures Club می‌توانند از طریق این پیش‌فروش اقدام به خرید توکن موک کنند. از مجموع 500 میلیارد واحد عرضه این توکن، 350 میلیارد واحد به مرحله پیش‌فروش اختصاص یافته است. در حال حاضر همزمان با مرحله هفتم از دوازده مرحله پیش‌فروش، سرمایه‌گذاران قادر به خرید موک تنها با قیمت 0.00000516 دلار هستند. در زمان فرارسیدن دور پایانی پیش‌فروش، قیمت این توکن به 0.00003125 دلار افزایش خواهد یافت. پروژه موکی تا کنون بیش از 715 هزار دلار را به روش پیش‌فروش جمع‌آوری کرده است.

مسیر Mooky پس از عرضه به بازار

با پایان مرحله پیش‌فروش توکن موک، این رمز ارز به فهرست صرافی یونی‌سواپ افزوده خواهد شد. در حالی که 70 درصد کل توکن‌های قابل عرضه در پایان پیش‌فروش عرضه می‌شوند، 20 درصد دیگر آن نیز با پایان یافتن مرحله پیش فروش آزاد می‌شوند. به این ترتیب زمان زیادی نخواهد برد تا 90 درصد کل توکن‌های موک وارد بازار شوند.

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمز ارز را در بخش ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از کدوم صرافی بخریم

  • ناشناس

    چطوری میشه خرید زد ؟؟؟؟