خبر مهم:

کد مطلب: ۷۹۳۴۶۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سطح ۲۸ هزار دلار / اصلاح قیمت نزدیک است؟

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سطح 28 هزار دلار / اصلاح قیمت نزدیک است؟

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال همچنان نوسانات قابل توجهی را تجربه می‌کند، تحلیلگران بیت کوین(BTC) را زیر نظر دارند تا مسیر حرکت آن را تعیین کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با حفظ تسلط گاوهای بیت کوین بر سطح حمایتی حمایتی 28 هزار دلار، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به طور یکسان مشتاق هستند تا ببینند آیا این ارز دیجیتال پیشرو می‌تواند در این آخر هفته به سطح 30 هزار دلار بازگردد یا در مسیر اصلاح بیشتر قرار خواهد گرفت.

سرکوب بایننس توسط CFTC

بازار ارزهای دیجیتال با فشار فزاینده‌ای مواجه شده است زیرا کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) سرکوب خود را علیه صرافی بایننس، یکی از بزرگترین و صرافی‌های ارزهای دیجیتال تشدید کرده است.

این تشدید، موج‌هایی را در بازار ایجاد کرده و باعث تردید سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی شده است که از پیامدهای بالقوه اقدامات نظارتی سختگیرانه بر اکوسیستم کلی رمزارزها نگرانی دارند.

از آنجایی که اولویت مقامات حمایت از مصرف کننده و تلاش برای سرکوب فعالیت‌های غیرقانونی است، صرافی‌‎هایی مانند بایننس با چالش‌های مربوط به انطباق خود در این فضا دست و پنجه نرم می‌کنند.

عدم اطمینان حاصل به افزایش نوسانات بازار کمک کرده و بر چشم انداز کوتاه مدت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین تاثیر گذاشته است.

برخلاف این نگرانی‌ها، بسیاری از شرکت‌کنندگان در صنعت امیدوارند که تحولات نظارتی جاری در نهایت به زیرساخت‌های قوی‌تر و ایمن‌تر منجر شوند و در درازمدت به نفع سرمایه‌گذاران و چشم‌انداز وسیع‌تر ارزهای دیجیتال تمام شود.

نمودار قیمت بیت کوین

روند قیمت بیت کوین 4 ساعته، منبع: Tradingview

روند قیمت بیت کوین

قیمت این ارز دیجیتال امروز 28 هزار و 400 دلار است که حجم معاملات 24 ساعته آن در سطح 12.9 میلیارد دلار قرار گرفته است. بیت کوین طی 24 ساعت گذشته کمتر از 0.1 درصد کاهش را تجربه کرده است.

در حال حاضر، بیت کوین با داشتن ارزش بازار زنده 548 میلیارد دلار در جایگاه اولCoinMarketCap قرار دارد.

اگر قیمت موفق شود از سطح 28 هزار و 900 دلاری و در مسیر صعودی عبور کند، بیت کوین می‌تواند به سمت سطح مقاومت بعدی خود در 29 هزار و 600 دلار سوق پیدا کند. در سمت مقابل، اگر بازار با رکود مواجه شود، حمایت فوری بیت کوین را می‌توان در سطح 27 هزار و 600 دلار یافت.

شاخص‌های تکنیکال مانند RSI و MACD در حال حاضر در اطراف سطوح میانی خود (به ترتیب 50 و 0) قرار دارند، که نشان‌دهنده احساسات خنثی در بین سرمایه‌گذاران است.

در سمت نزولی بازار، شکست روند صعودی در جهت کاهش قیمت از محدوده معاملاتی 28 هزار و 400 دلار به 27 هزار و 600 دلار در تعیین جهت اصلاح حرکت قیمت این ارز دیجیتال بسیار مهم خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.