کد مطلب: ۷۰۱۳۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رهبر جدید مخالفان کانادا یک بیت‌کوینر است

رهبر جدید مخالفان کانادا یک بیت‌کوینر است

رهبر جدید حزب محافظه کار کانادا پیش‌تر از آزادی مالی از طریق توکن‌های رمزنگاری، قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز حمایت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیر پویلیور، سیاستمدار کانادایی و حامی مشهور ارزهای دیجیتال، سکان هدایت حزب محافظه کار کانادا را به دست گرفت. حزبی که به نظر می‌رسد دولت فعلی را در انتخابات فدرال بعدی شکست دهد. بر اساس گزارش‌ها، این سیاستمدار طرفدار رمزارزها در ۱۰ سپتامبر رهبری حزب محافظه کار کانادا را به دست آورد و ۶۸٫۱۵ درصد از امتیازات انتخاباتی را از آن خود کرد و از نزدیک‌ترین رقیب خود ژان چارست که تنها ۱۶٫۰۷ درصد از آرا را دریافت کرد، بسیار پیشی گرفت. پویلیور از سال ۲۰۰۳ عضو حزب محافظه کار بوده است و اولین بار در انتخابات سال ۲۰۰۴ پیروز این مقام شد. او از آن زمان به عنوان نماینده مجلس به مدت هفت دوره خدمت کرد و نقش‌های مختلفی از جمله وزیر در سایه دارایی و وزیر اشتغال و توسعه اجتماعی را بر عهده داشت.

حمایت این سیاستمدار کانادایی از بیت‌کوین

پویلیور به عنوان حامی ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین (BTC) شناخته می‌شود و از آزادی مالی بیشتر از طریق توکن‌ها، قراردادهای هوشمند و امور‌مالی غیرمتمرکز حمایت می‌کند. آخرین انتصاب او به این معنی است که کانادایی‌ها ممکن است در نهایت بتوانند به یک رهبر طرفدار رمزارز در انتخابات فدرال بعدی رای دهند - که قرار است در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۵ یا قبل از آن برگزار شود تا چهل و پنجمین نخست وزیر کانادا تعیین شود. اوایل سال جاری، پویلیور از مردم کانادا خواست تا به او به عنوان رهبر خود رای دهند تا "کانادا را به پایتخت بلاک‌چین تبدیل کند."

در ماه مارس، کانال یوتیوب بیت‌کوین ویدیویی از پویلیور در یک رستوران در طول مبارزات انتخاباتی رهبری او منتشر کرد که در مورد حمایت خود از رمزنگاری صحبت می‌کرد و گفت: "ما باید ارزهای دیجیتال را به شکل قانونی نگه داریم." او همچنین به طور خلاصه در مورد ایده‌هایی برای ساده سازی مالیات‌های کریپتو، قوانین و مقررات صحبت کرد. او در همین ویدیو با استفاده از شبکه لایتنینگ غذا سفارش داد. حزب محافظه کار کانادا در حال حاضر دارای ۱۶ کرسی از ۱۰۵ کرسی در سنا و ۱۱۹ کرسی از ۳۳۸ در مجلس عوام است. در حالی که دولت لیبرال ترودو دارای یک دولت اقلیت با ۱۶۰ کرسی در مجلس عوام است. برای تشکیل دولت اکثریت حداقل ۱۷۰ کرسی در مجلس عوام لازم است. با تصویب قانون ملی در مورد ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۴، کانادا وارد فضای دارایی دیجیتال جهانی شد. شورای نظارتی کانادا نیز آگوست سال جاری یک پرونده پیش ثبت‌نام جدید برای پلتفرم‌های رمزنگاری ایجاد کرد. بر اساس بررسی سیستم مالی بانک کانادا که در ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شد، تنها تعداد نسبتا کمی از کانادایی‌ها در حال حاضر BTC دارند (حدود ۱۳ درصد از کانادایی‌ها در سال ۲۰۲۱٫).

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.