کد مطلب: ۷۰۴۰۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

صعود موقت بیت‌کوین، ضرر بازار رمزارز را کمی کاهش داد

صعود موقت بیت‌کوین، ضرر بازار رمزارز را کمی کاهش داد

قیمت بیت‌کوین یک موج بهبود را آغاز کرده و به بالای ۱۹۰۰۰ دلار رسیده است. اتریوم توانست قیمت را تا بالاتر از سطح ۱۳۵۰ دلار را اصلاح کند، در سایر بازار رمزارز نیز موج رو به بهبودی در حال شکل گیری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین قبل از شروع اصلاحات صعودی خود، پایین‌ترین حد ماهانه نزدیک به ۱۸۲۵۰ دلار را به ثبت رساند. این رمزارز در حال حاضر بالای ۱۹۲۰۰ دلار معامله می‌شود. قیمت باید بالاتر از ۱۹۵۰۰ دلار و ۱۹۶۲۰ دلار باشد تا این اصلاح صعودی در بازار رمزارز ادامه یابد.

به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی یک اصلاح صعودی مناسب را آغاز کردند. اتریوم بالاتر از منطقه مقاومت ۱۳۵۰ دلاری توانست کمی بهبود یابد. کاردانو نیز در نزدیکی منطقه ۰٫۴۵ دلاری در حد تثبیت است.

روند بیت‌کوین

کوین

قیمت پس از یک جهش کوتاه به زیر ۱۸۵۰۰ دلار، مورد حمایت گاوهای بازار رمزارز قرار گرفت. در حال حاضر بیت‌کوین کفی نزدیک به سطح ۱۸۲۵۰ دلار تشکیل داده و یک اصلاح صعودی را بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته خود آغاز کرده است. قیمت در حال حاضر با مقاومت قوی در نزدیکی سطوح ۱۹۵۰۰ و ۱۹۶۲۰ دلار مواجه است. اگر صعود بیشتری وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند به سمت منطقه مقاومت ۲۰۲۰۰ دلار افزایش یابد.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۹۳۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۸۷۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت حتی می‌تواند منطقه حمایت ۱۸۲۵۰ دلاری را آزمایش کند.

روند اتریوم

قیمت اتریوم نزدیک به سطح ۱۲۷۵ دلار حمایت شد. اتریوم یک اصلاح صعودی را بالاتر از سطوح مقاومت ۱۳۰۰ و ۱۳۲۰ دلار آغاز کرد. همچنین حرکتی بالاتر از خط روند نزولی متصل در نمودار ساعتی در ۱۳۵۰ دلار شکل گرفته. قیمت اکنون در تلاش است تا بالاتر از سطح ۱۳۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته قرار بگیرد. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۱۴۱۰ دلار در حال شکل گیری است.

در صورت کاهش مجدد بازار، قیمت ممکن است به زیر حمایت ۱۳۵۵ دلاری کاهش یابد. پشتیبانی اصلی بعدی سطح ۱۳۲۰ دلار است که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۲۷۵ دلار برسد.

سایر آلت‌کوین‌های بازار

کاردانو در حال حاضر در نزدیکی منطقه ۰٫۴۵۰ دلار در حال تثبیت است. اگر قیمت به بالای ۰٫۴۵۰ دلار و ۰٫۴۵۵ دلار برسد، می‌تواند یک موج بهبود مناسب را آغاز کند.

بایننس‌کوین به خوبی توانست بالاتر از حمایت ۲۵۰ دلاری باقی بماند. قیمت اکنون در حال تلاش برای ماندن بالاتر از سطح ۲۶۵ دلار ‌است. اگر گاوها همچنان فعال باشند، ممکن است قیمت در کوتاه مدت مقاومت ۲۷۵ دلاری را آزمایش کند.

سولانا (SOL) به آرامی بالاتر از سطح ۳۱٫۲۰ دلار حرکت می‌کند. ممکن است به زودی مقاومت ۳۲٫۵۰ دلاری را آزمایش کند. هر گونه صعود بیشتر ممکن است درها را برای حرکت به سمت سطح ۳۳٫۲۰ دلار باز کند.

دوج‌کوین نزدیک به سطح ۰٫۰۵۵۰ دلار معامله می‌شود. اکنون در حال بازیابی ضرر قیمت است و بالای ۰٫۰۵۷۵ دلار معامله می‌شود. در روند صعودی، مقاومت اصلی اکنون نزدیک به ۰٫۰۶۰۰ دلار قرار دارد.

قیمت ریپل بیش از ۱۰٪ افزایش یافته و صعود قابل توجهی بالاتر از مقاومت ۰٫۳۶۵ دلار تجربه کرده است. قیمت می‌تواند حرکت جدیدی به سمت سطوح ۰٫۳۹۵ دلار و ۰٫۴۰۰ دلار انجام دهد.

بسیاری از آلتکوین‌ها بیش از ۶ درصد افزایش داشته‌اند، از جمله HNT، APE، ALGO، USTC، LDO، CEL، LUNC، COMP، ۱INCH، KAVA و CVX. از این میان، HNT بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته و سطح ۴٫۷۵ دلار را از میان برداشته است.

در مجموع ، قیمت بیت‌کوین در حال تلاش برای ایجاد موج بهبودی بالاتر از سطح ۱۹۲۰۰ دلار است. با این حال، BTC باید ۱۹۵۰۰ دلار و ۱۹۶۲۰ دلار را برای ادامه روند صعودی از سر راه خود بردارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.