کد مطلب: ۶۰۳۲۴۹

خبری مهم برای دارندگان شیبا / راهکار جدید شیبا برای سوزاندن توکن

خبری مهم برای دارندگان شیبا / راهکار جدید شیبا برای سوزاندن توکن

پس از اینکه ویتالیک بوترین ۴۱۰ میلیارد شیبا را از چرخه خارج کرد، بنیان‌گذار این رمزارز در پی راه‌ جدیدی برای سوزاندن آن است. روش جدیدی که شیبا برای سوزاندن معرفی کرده است از طریق گوش دادن به یک آلبوم موسیقی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیش از ۴۱ درصد از عرضه کل ارز شیبا تا کنون سوزانده شده‌ است. جامعه شیبا همچنان در حال رسیدن به راه‌های جدید برای توکن سوزی و کاهش منابع در گردش خود است.

طبق اطلاعات پلتفرم پیگیری توکن سوزی شیبا یعنی Shibburn، از زمان آغاز به کار رمزارزها ۴۱۰/۲۹ تریلیون شیبا سوزانده شده است. شیبا یک کادریلیون(یک با ۱۵ صفر) موجودی دارد اما ۵۰ درصد آن در یک قرارداد هوشمند برای عرضه نقدینگی در معاملات غیر متمرکز Uniswap نگه داشته شده است. و نصف دیگر آن برای بنیان گذار اتریوم یعنی ویتالیک بوترین فرستاده شده است.

بوترین یک میلیارد دلار شیبا خریداری کرد و آن را به سازمان کریپتو ریلیف که یک سازمان هندی متمرکز بر کووید-۱۹ از طریق کمک‌های کریپتویی است، اهدا کرد. وی همچنین مقادیر قابل توجهی از ارزهایی را که از سگ در نشان خود استفاده کرده‌اند مانند دوج‌ایلان مارس به این سازمان اهدا کرد.

به نقل از کریپتو گلوب، بنیان گذار اتریوم حدود ۹۰ درصد از توکن‌های شیبا را که به او اهدا شده بود در معامله‌ای سوزاند که ۴۱۰ میلیارد شیبا را از گردش خارج کرد. از زمان معامله بوترین، جامعه شیبا به راه‌های تازه‌ای برای توکن سوزی دست پیدا کرده است. یکی از این راه‌ها از طریق تعداد بازدیدهای یک آلبوم آهنگ است. در این روند افراد آهنگ‌هایی را گوش می‌دهند و به سوزاندن شیبا و افزایش قیمت آن کمک می‌کنند. Bigger Entertainment حدود ۱۰۰ آهنگ را در این پلی لیست قرار داده است که به ازای گوش دادن به آن‌ها مقداری شیبا اینو خریداری و از چرخه خارج خواهد کرد.

چرا توکن‌سوزی؟

سوزاندن توکن‌ها به طور دائم آن‌ها را از چرخه معاملات خارج می‌کند. در نتیجه تعداد این توکن‌ها کم شده و قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد. این کار از طریق فرستادن توکن‌ها به یک کیف پول غیر قابل دسترس انجام می‌شوند. جایی که توکن‌ها برای همیشه در آنجا می‌مانند. هر چند که نرخ توکن‌سوزی شیبا به طرز قابل توجهی کاهش یافته است اما می‌تواند افزایش پیدا کند.

قیمت این رمزارز در اوایل این سال میلادی به شدت افزایشی بود و به بالاترین قیمت خود یعنی ۰/۰۰۰۰۸ دلار رسید. پس از کاهش قیمت در حال حاضر این رمزارز با ۰/۰۰۰۰۳۵ دلار در حال معامله شدن است. هر چند در شش ماه گذشته ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

صرافی کراکن اخیرا شیبا را در لیست رمزارزهای خود قرار داده است. فروشگاه آنلاین نیواگ نیز اخیرا روش پرداخت با شیبا را به گزینه‌های خود اضافه کرده است. با اضافه شدن شیبا به لیست کراکن، وبسایت کانادایی مراقبت‌های سلامت Ask The Doctor یک و نیم میلیارد دلار شیبا به ترازنامه خود اضافه کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام صفرهای توکن شیبا رو کم نوشتید 000035ویا000088

  • ناشناس

    ببخشید، صفر های قیمتهای شیبا رو یکی کم نوشتید، 0/00008 و ,0/00003

  • احمد انصاری

    ایلان مارس هم نه,!! ایلان ماسک
    ۰/۰۰۰۸ هم نه,!! ۰/۰۰۰۰۸

    • ناشناس

      دوصفر کم نکرده

    • ناشناس

      منظور از مارس سیارس مهندس اسمش دوج ایلان مارسه
      تعداد صفر ها هم درسته شما اشتباه دیدی.

  • ناشناس

    ?????? یکسال دیگه ایشالا شیبا 1 دلاری

    • ناشناس

      MC اون وقت چقدر میشه؟ ۸۰ بیلیون دلار؟؟!!!
      به نظر من دنبال یه توکن باشید که بخواد رشدش رو شروع کنه،، شیبا خیلی بره بالاتر ، سه چهار برابر

    • حامد

      سلام داداش هیچ فکرش رو کردی که اگه 1 دلار بشه جای بیت کوین رو میگیره و محاله همچین چیزی

    • ناشناس

      اگه توکن سوزی زیاد بکنه درست میشه

    • ناشناس

      دوست عزیز کل ارزش بازار رمز ارزها ۱۵۰۰۰ میلیارد دلار هستس اگر شیبا قیمتش به یک دلار برسه یعنی باتوجه به تعداد تکن های موجود شیبا از کل بگارزش بازار ارز ها بیشتر میشه و این امکان ندارد ارزش شیبا فوق فوقش به یک سانت بسه انهم با اما و اگرهای فراوان

    • ناشناس

      ای کاش حرفی که میزنیم با حساب و کتاب باشه نه سر سری

  • اصغر

    10 میلیون شیبا بخیرید و 2 سال نگهداری کنید بعد دو سال به جاهای خیلی خوب میرسید بخصوص اینکه شیبا وارد حوزه متاورس هم شده

    • ناشناس

      من ۱۱ میلیون خرید کردم الان ۱۳میلیون تومن ضرر کردم

    • ناشناس

      داداش چجوری ۱۱میلیون خرید کردی ۱۳ میلیون ضرر کردی؟ دومیلیون دیگه شو چجوری ضرر کردی

    • ناشناس

      سم پاش مشخص هیچی از بازار نمیدونی.اولا ۱۱تومن خریده باشی کل پولتو ببرن همون ۱۱تومن.۱۳ از کجا اوردی.دوما رو ۰۰۰۰۸ هم میخریدی الان پولت ۵تومن باز بود.برو دنبال درس و مشقت عمو

    • ناشناس

      تو مارکت فقط باید صبر داشته باشید و شک نکنید یک جا سود خوبی میگیرید

    • ناشناس

      باهوشا منظورش ۱۱ ملیون توکن خرید و ۱۳ ملیون تومان از دارایی که باهاش خرید کرده ضرر داده

  • ناشناس

    سلام من شیبا دارم ۵۱ میلیون الان پول چقدر میشه