کد مطلب: ۷۳۱۸۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قطع پشتیبانی از ۴ توکن در کیف پول کوین بیس

قطع پشتیبانی از 4 توکن در کیف پول کوین بیس

کیف‌پول مشهور رمزارز، کوین بیس به تازگی اعلام کرده است که به دلیل استفاده اندک کاربران از چهار توکن، پشتیبانی از آنها را قطع خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته، کیف‌پول رمزارزی مشهور کوین بیس خبر از قطع پشتیبانی از چهار توکن مشهور در این کیف‌پول را به کاربران خود اعلام کرد.

قطع پشتیبانی از چهار توکن

کیف‌پول رمزارزی کوین بیس (Coinbase) در تاریخ ۸ آذر اعلام کرد که از دوشنبه هفته آینده (۱۴ آذر ۱۴۰۱) قابلیت پیشتیبانی از برخی دارایی‌های دیجیتال را نخواهد داشت. این توکن‌ها شامل بیت‌کوین کش (BCH) ، ریپل (XRP)، استلار (XLM) و اتریوم کلاسیک (ETC) هستند. کوین بیس پس از تاریخ اعلام شده، توانایی پشتیبانی از این توکن‌ها و شبکه‌های مرتبط با آنها را نخواهد داشت. کوین بیس دلیلی قطع این پشتیبانی را استفاده اندک کاربران از این چهار توکن در کیف‌پول کوین بیس اعلام کرده است.

تکلیف توکن‌های کاربران

شرکت کوین بیس در این اعلامیه مشخص کرد که ‌دارایی‌هایی دیجیتال کاربران که شامل یکی و یا چند از این نوع توکن‌ها است از بین نخواهند رفت و در کیف‌پول کاربر باقی خواهد ماند. آدرس مشخص کیف‌پول برای هر یک از این توکن‌ها که در کیف‌پول رمزارزی کاربر وجود دارد، حفظ خواهد شد. در ضمن، در صورت نیاز به بازیابی دارایی‌ها، این توکن‌ها همانند بقیه توکن‌ها به کمک عبارت بازیابی شخصی کیف‌پول رمزارز، قابل بازیابی خواهند بود.

وضعیت بازار چهار توکن حذف شده

این چهار توکن همگی جزو توکن‌هایی بودند که در سال ۲۰۱۷ و در بازار گاوی رمزارز شهرت پیدا کرده بودند. برای مثال، رمزارز ریپل (XRP)، در یکی از بزرگ‌ترین رمزارز‌های جهان از لحاظ ارزش بازاری است. طبق لیست منتشر شده در وبسایت کوین‌مارکت‌کپ ، ریپل با ارزش بازاری معادل ۱۹ میلیارد دلار در رتبه هفتم از لحاظ ارزش بازاری در میان دیگر رمزارزها قرار دارد.

بیت‌کوین کش (BCH) و اتریوم کلاسیک (ETC) هر دو نسخه‌های انشعابی (فورک شده) دو رمزارز‌ مشهور جهان یعنی بیت‌کوین و اتریوم هستند. بیت‌کوین کش و اتریوم کلاسیک که هر دو از پنج سال گذشته برای اولین بار عرضه شدند، ارزش بازاری خود را به مقدار زیادی از دست داده‌اند. در لیست رمزارز‌ها از لحاظ ارزش بازاری، اتریوم کلاسیک در رتبه ۲۳ و بیت‌کوین کش با رتبه ۲۶ حضور دارد.

اتریوم کلاسیک در بالاترین سطح خود، توانسته بود در می ۲۰۲۱، ۱۴.۸۱ میلیارد دلار ارزش بازاری را برای خود کسب کند. در حال حاضر اما، اتریوم کلاسیک ارزش بازاری معادل ۲.۶۸ میلیارد دلار را دارد. بیت‌کوین کش نیز که در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۱۱.۳۵ دلار معامله می‌شود، ارزش بازاری معادل ۲ میلیارد دلار را اختیار دارد. این در حالی است که بیت‌کوین کش در دسامبر ۲۰۱۷، ارزش بازار بالای ۵۶ میلیارد دلار را در اختیار داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.