کد مطلب: ۶۱۳۸۷۳

بازدهی ۱٫۵ درصد بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

بازدهی ۱٫۵ درصد بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

ارزش بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱٫۵ درصدی به ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزش بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱٫۵ درصدی به ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار رسید. در یک روز گذشته قیمت بیت‌کوین با رشدی ۰٫۵ درصدی به ۴۶ هزار و ۸۳۵ دلار رسید. این در حالی بود که اتریوم هم با بیش از یک درصد رشد به کانال ۳۸۳۰ دلاری رسید. بایننس‌کوین با رشدی اندک نسبت به روز گذشته همچنان در محدوده ۵۱۴ دلاری معامله می‌شود و سولانا هم وارد کانال ۱۷۰ دلاری شده است.

در میان ۱۰۰ رمزارز برتر بازار، ICP با بیش از ۲۰ درصد رشد بهترین عملکرد را داشته و دو ارز مینا و BTT هم به ترتیب با ۱۵ و ۱۲ درصد رشد رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. در میان رمزهایی با بازدهی منفی هم IOTA، اسپل و CVX با بازدهی منفی ۵، ۴٫۵ و ۳٫۸ درصد، بدترین عملکرد را در بازار ۲۴ ساعت گذشته داشتند.

بازار رمزارزها شاهد رشدی خیره‌کننده در سال ۲۰۲۱ بود. روز گذشته پلتفرم سرمایه‌گذاری کوین‌شرز آمار سالانه ورود پول نهادی به فضای رمزارزها در سال گذشته را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، ورود پول‌های سرمایه‌گذاران نهادی به بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۱ حدود ۹٫۳ میلیارد دلار بود که در مقایسه با سال ۲۰۲۰ رشدی ۳۶ درصدی داشت. علاوه بر این، کل دارایی‌های رمزارز و محصولات سرمایه‌گذاری از ۹ به ۱۵ عدد در سال ۲۰۲۱ رسیده است.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجتیال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.