کد مطلب: ۶۶۰۳۱۹

یک پیش‌بینی عجیب/ بیت‌کوین چه زمانی ۶ رقمی می‌شود؟

یک پیش‌بینی عجیب/ بیت‌کوین چه زمانی ۶ رقمی می‌شود؟

در حالی که بیت‌کوین در محدوده ۲۸ هزار دلار معامله می‌شود یکی از سرمایه‌گذاران معروف بازار رمزارزها می‌گوید تا پایان سال بیت‌کوین ۶ رقمی داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش‌بینی‌ها از پرواز قیمت بیت‌کوین و بیت‌کوین شش رقمی زیاد است. حتی زمانی که بیت‌کوین نمی‌تواند مقاومت ۳۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و هر روز احتمال ریزش بازار رمزارزها بیشتر می‌شود.

تیم دریپر، سرمایه‌گذار حوزه رمزارزها و بازارهای مالی دوباره تاکید کرد که بیت‌کوین به زودی شش رقمی می‌شود. او در مصاحبه جدید خود گفت: «تا پایان امسال یا نهایتا اوایل سال جدید میلادی بیت‌کوین تا ۲۵۰ هزار دلار رشد می‌کند.»

«آنچه من فهمیدم این است که اصولا دارایی‌ها اول توسط مصرف‌کنندگان خرد استفاده می‌شود و بعد شرکت‌ها آن را می‌پذیرند. حالا هم مصرف‌کنندگان زیادی از بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. این می‌تواند قیمت بیت‌کوین را تا ۲۵۰ هزار دلار افزایش دهد.»

این سرمایه‌گذار علاوه بر بازارهای مالی دیدگاه مثبتی نسبت به فناوری غیرمتمرکز و NFTها دارد. او عقیده دارد که NFTها به زودی از طرف شرکت‌های بزرگ پذیرفته می‌شود و حتی نهادهای دولتی به سمت استفاده از NFT قدم برمی‌دارند.

«به زودی حتی دولت‌ها هم از NFT استفاده می‌کنند و مدارک و حتی گواهینامه رانندگی هم به NFT تبدیل می‌شود و این مسیری است که قطعا طی می‌شود.»

دراپر عقیده دارد که صنعت غیرمتمرکز هم به زودی راه خود را پیدا می‌کند و به عنوان صنعتی برای گردش مالی خرد برای پاداش دادن استفاده می‌شود.

«صنعت غیرمتمرکز نابرابری در صنعت پرداخت را سامان می‌دهد و شرکت‌ها و مردم می‌توانند بدون اعتماد به یکدیگر کار کنند.»

این پیش‌بینی‌ها نباید مبنای سرمایه‌گذاری قرار بگیرند. در حال حاضر بیشتر از آنکه رشد بازار محتمل باشد پیش‌بینی از سقوط بازار وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.