کد مطلب: ۸۱۸۰۹۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیا فرصت خرید سولانا به اتمام رسیده است؟

آیا فرصت خرید سولانا به اتمام رسیده است؟

با توجه به رشد مطلوب اخیر سولانا سرمایه‌گذاران نسبت به آینده قیمتی این توکن دچار تردید شده‌اند. چشم‌انداز این رمزارز محبوب چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هر فردی که مقداری اندک با بازار رمزارز سر و کار داشته باشد، یقینا نام سولانا را شنیده است. مدت زیادی است که نام این رمزارز در فهرست برترین توکن‌های دنیا به چشم می‌خورد. به‌عنوان رمزارزی که اغلب به دنبال نوآوری و به کارگیری فناوری‌های نوین بوده است، چشم‌انداز آینده سولانا، همواره با شک و تردید مواجه است. با توجه به رشد اخیر این رمزارز، آیا سولانا موفق به حفظ روند صعودی خواهد شد؟

تحلیل قیمت سولانا

قریب به دو هفته از شروع روند صعودی سولانا می‌گذرد. پس از اتمام روند نزولی، این رمزارز توانسته در هفته‌های اخیر رشدی نزدیک به 15 درصد را تجربه کند. صعودی که در پی حمایت مستمر سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر شده است. شکست سقف مقاومتی بلند مدت این ارز در تاریخ 27 می توسط کندل مثبت 6 سبب شد تا قیمت SOL روند صعودی خود را در بالای این سطح آغاز کند.

اندیکاتور RSI کمی ممکن است برای سرمایه‌گذاران نگران‌کننده باشد. اندیکاتور RSI در حال حاضر واگرایی نزولی جزئی را در سطح 55.45 نشان می‌دهد که نشانه‌ای از سیگنال فروش محسوب می‌شود. اندیکاتور MACD از وضعیت بهتری برخوردار است. این اندیکاتور با قرارگیری بر روی 0.23 گواهی بر ساختار صعودی سولانا محسوب می‌شود.

قیمت سولانا

آیا برای خرید سولانا دیر است؟

با توجه به تحلیل‌های صورت گرفته و ساختار تکنیکال قوی سولانا، دستیابی به سطوح قیمتی بالاتر برای این رمزارز محتمل است. علی‌رغم این موضوع، سیگنال فروش در پی اندیکاتور RSI و ایجاد مقاومت‌های متعدد بر سر راه این توکن کمی نگران‌کننده است. با این وجود، احتمال صعود تا 27 دلار برای رمزارز مذکور از احتمال بالایی برخوردار است.

ریسک نزولی در بازه حمایت MA20 و MA200 به حداقل می‌رسد. سطح حمایتی نیز در 20.45 دلار برای SOL به چشم می‌خورد. با توجه به قیمت فعلی این رمزارز که تنها مقدار بسیار کمی با سطح حمایتی فاصله دارد، نسبت پاداش به ریسک از وضعیت مطلوبی برخوردار است. در صورت حفظ سطح مقاومتی نیز نقطه‌ای عالی جهت ورود سرمایه‌گذاران ایجاد می‌شود.

برای خرید سولانا دیر است؟

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارز را در بخش ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.