کد مطلب: ۶۰۲۶۰۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گرگ وال‌استریت: شیبا و دوج‌کوین ارزشی ندارند!

گرگ وال‌استریت: شیبا و دوج‌کوین ارزشی ندارند!

جوردن بلفورت، کارگزار سابق سهام که زندگیاش الهام بخش اسکورسیزی در فیلم گرگ وال استریت بود از میم‌کوین‌ها انتقاد کرد و گفت آن‌ها ارزشی ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این کارآفرین بدنام آمریکایی در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی گفت: دوج‌کوین و شیبا اینو که دو عدد از بزرگترین میم‌کوین‌ها بازار هستند هیچ ارزش و سودمندی ندارند.

تنها فاینده میم‌کوین‌ها این است که پول‌های مردم که ازشان بگیرد و عده‌ اندکی را پولدار کند.

قصه‌های زیادی در رابطه با خریداران خوش‌شانسی که شیبا خریدند و پولدار شدند وجود دارد اما تعداد کسانی که در بازی میم‌کوین‌ها شکست خوردند بسیار بیشتر از کسانی است که پولدار شدند.

بلفورت در این رابطه گفت: «خیلی وقت‌ها داستان‌های دیوانه‌کننده‌ای در رابطه با میلیونر یا میلیاردر شدن بعضی افراد با خرید شیبا شنیده‌ایم اما روزانه ۱۰ یا ۱۰۰ هزار نفر پول خود را در معاملات شیبا از دست می‌دهند.»

شیبا اینو در ماه اکثبر ۸۰۰ درصد رشد کرد و حالا در این ماه هم حدود ۳۰ درصد از کف قیمتی خود رشد کرده است.

بعضی افراد با زندانی شوند!

یک مجرم محکوم بع کلاهبرداری اوراق بهادار و پولشویی در سال ۱۹۹۸ گفت: برخی از ارزهای دیجیتال توسط کسانی که از دست پلیس فراری هستند ایجاد می‌شود و سازندگان ان باید پشت میله‌های زندان باشد.

بلفورت مخالف بازار رمزارزها نیست اما عقیده دارد که فعالیت میم‌کوین‌های بی‌پشتوانه به اعتبار بیت‌کوین و اتریوم ضربه می‌زند.

ماه گذشته توکن فیلم اسکویید گیم به در کوین‌مارکت‌کپ لیست شد و بعد از رشد نجومی ۹۹ درصد از سقف قیمتی ریزش کرد و به نزدیک صفر رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    سلام.
    اگر مالکین وپشتوانه های اصلی رمزارزها،حتی در مورد معتبرترین آنها مانند بیت کوین واتریوم،در برهه ای از زمان بنا به شرایط خودشان و دستیابی به هدفشان،به ناگهان دست از پشتیبانی رمزارزها بکشند،مثلاقصد به تبدیل آنها به اموال ملموس کرده و از تجارت رمزارزها بیرون بیایند،چه اتفاقی برای رمزارزها وخیلی مهمتر آنان که مقدار سرمایه-شان را در آنها سرمایه گذاری کرده اند خواهد افتاد؟(یا به قولی:باید چه گلی به سرشون بگیرند…؟)
    چه اعتماد و اطمینانی به دنیای دیجیتال و رایانه که هرروز در حال تغییراست میتوان داشت که به راحتی شاید نه چندان قابل هک شدن است،به احتمال فراوان قابل ازبین رفتن ودستکاری توسط یک بلای طبیعی یا غیرطبیعی مانند یک جریان الکتریکی یا مغناطیسی مثل یک طوفان مغناطیسی یا حتی جریان خارج از کنترل الکتریکی داخل و خارج از شبکه است و شاید متعدد از این نوع اتفاقات و غیرآن…؟!؟

    • ناشناس

      از نظر فنی سیستم های متمرکز در خصوص چیزهایی که گفتید آسیب پذیر تر هستند مثلاً اگر بانکی ورشکسته شود یا پشتیبانی را قطع کند سرمایه های سرمایه گذاران نابود خواهد شد در حالی که ارزهای در حال استخراج در انحصار کسی نیست

    • ناشناس

      این نظرات شما برای ۲ دهه پیش صدق میکرد نه الان …یکم خودتون و بروز کنید

  • ناشناس

    اول تابستون اندازه ۱۰۰ هزار تومن خریدم
    چیز مهمی برای من نیست
    اگه ۰ ریال شد،بشه،اگه خداتومن شد مبارکم بشه!