کد مطلب: ۶۶۸۷۱۱

پروژه توکن تتلو منتفی شد؟

پروژه توکن تتلو منتفی شد؟

حواشی مربوط به راه‌اندازی توکن TNT همچنان ادامه دارد و اخیرا تتلو اعلام کرد که به همکاری خود با مسئول این پروژه پایان داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخیرا راه‌اندازی یک توکن توسط تتلو (امیرحسن مقصودلو) سر و صدای زیادی در جامعه کریپتو به پا کرد. از آنجا که خود این خواننده معروف اطلاعاتی در مورد بازار رمزارزها ندارد، فردی به نام هومن کرمی، مسئولیت این پروژه را بر عهده گرفته بود.

اقتصادآنلاین نوشت، توکن TNT در تاریخ ۲۱ خرداد به صورت عمومی عرضه شد و با اینکه بارها توسط کارشناسان و فعالان بازار در مورد آن هشدار داده شده بود، افراد زیادی آن را خریدند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و از آنجا که هومن کرمی سابقه خوبی در این بازار نداشت، تتلو نیز به شدت مورد انتقاد قرار گرفت که چگونه این پروژه را به چنین فردی سپرده است.

هومن کرمی نیز پیش از این مورد اتهام کلاهبرداری در ایران قرار گرفته بود و پس از آن به ترکیه فرار کرده بود. وی توکن خود به نام CCN را نیز در ترکیه راه‌اندازی کرد که در مورد کلاهبرداری بودن این توکن نیز بارها هشدار داده شد.

توکنی هم که به نام تتلو ساخته شد، پر از مشکل بود و حتی در روم کلاب هاوسی که اخیرا در این مورد برگزار شد، افراد حاضر نسبت به کلاهبردار بودن هومن کرمی هشدار دادند که کرمی در یک واکنش هیجانی اتاق را ترک کرد. تتلو نیز بارها از وی پرسید که چرا وایت‌پیپر توکن وی منتشر نمی‌شود و کرمی در جواب می‌گفت که به دلیل مسائل مربوط به ترجمه، به تعویق افتاده است.

اما اکنون نیز بعد از گذشت چندین روز از عرضه اولیه توکن TNT، تتلو بازی جدیدی راه انداخته و اعلام کرد که این پروژه منتفی بوده و هومن کرمی را کلاهبردار خوانده است! همچنین تتلو اعلام کرد که هومن کرمی باید یک میلیون دلار خسارت به وی پرداخت کند.

پروژه توکن تتلو منتفی شد؟

با این حال، با نگاهی به سابقه تتلو که به راه‌اندازی چنین بازی‌هایی برای ایجاد حواشی معروف است، هنوز مشخص نیست که آیا واقعا از همکاری با هومن کرمی کناره‌گیری کرده یا تنها به فکر ایجاد حاشیه‌های جدید است.

از این رو، تنها توصیه‌ای که می‌توان به مردم کرد این است که هرگز به چنین افرادی که سابقه خوبی نداشته و از تعادل روانی برخوردار نیستند، اعتماد نکنند و به هیچ وجه سرمایه خود را به آنها نسپارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کسی که پولشو به آدمایی مثل تتلو چت بده هربلایی سرش بیاد حقشه!!!!

  • ناشناس

    کسی که پول وسرمایه خودشو به افرادی مثل تتلو که همه از چت بودن ومشکل روانی داشتنش باخبرن بده هربلایی سرش بیاد حقشه!!!!!

  • ناشناس

    هه….

  • محمد

    شما گفتین توکنccn کلاه برداری هست آیا دلیلی هم برای این حرفتان دارین که بتونه ثابت کنه توکن کلاه برداری هست