کد مطلب: ۵۸۷۹۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پشت پرده‌ پروژه‌های بازار رمزارزها / دوران دوج‌کوین به پایان رسیده است؟

پشت پرده‌ پروژه‌های بازار رمزارزها / دوران دوج‌کوین به پایان رسیده است؟

داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که دوج‌کوین در دوره اوج قیمتی حدود ۷۰ سنت ارزش داشته اما حالا در محدوده ۲۲ سنت معامله می‌شود و به شدت از دیگر ارزهای دیجیتال عقب افتاده است

به گزارش تجارت‌نیوز ، داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که دوج‌کوین در دوره اوج قیمتی حدود ۷۰ سنت ارزش داشته اما حالا در محدوده ۲۲ سنت معامله می‌شود و به شدت از دیگر ارزهای دیجیتال عقب افتاده است.

همچنین ارزش بازار دوج‌کوین به شدت افت کرده و ارزی که زمانی جزو چهار ارز برتر مارکت‌کپ بود حالا به رتبه دهم سقوط کرده است.

این در حالیست که دوج‌کوین از حمایت گسترده‌ای از سمت افراد مشهور از جمله ایلان ماسک و مارک کوبان برخوردار بود.

پرستون، مجری مشهور پادکست‌های بلاکچین در سری جدید این پادکست گفت: مارک کوبان تبلیغات زیادی در تلوزیون ایالات متحده داشت و این اقدام به شدت اشتباه بود.

همچنین کارشناسان زیادی از جمله مک کورمک در رابطه با اظهارات کوبان بر علیه بیت‌کوین موضع گرفتند.

مار کوبان چند وقت پیش توئیتی منتشر کرد و نوشت: من ترجیح می‌دهم موز داشته باشم تا بیت‌کوین.

حالا با کاهش قیمت دوج‌کوین کاربران توئیتر انتقادات زیادی در رابطه با اظهارات کوبان مطرح کردند.

دوره دوج‌کوین تمام شده است؟

ایلان ماسک در تلاش‌های خود برای تبلیغات ارزهای دیجیتال سود زیادی برده و حالا به عنوان اولین فرد ثروتمند دنیا شناخته شده است و به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال نقش زیادی در چند برابر شدن ثروت ایلان ماسک داشتند.

در ابتدا دوج‌کوین ارز دیجیتالی بود که به توئیت‌های ایلان ماسک واکنش نشان می‌داد اما بعد از مدتی دوج‌کوین دیگر مطابق میل ماسک رفتار نکرد.

ساده انگارانه‌ است که فکر کنیم با واکنش نشان ندادن دوج‌کوین به سیگنال‌های ایلان ماسک دست او از بازار قطع شده چون بعد از دوج‌کوین نوبت به شیبا رسید و این ارز هم با توئیت‌های ایلان ماسک به شدت پامپ شد.

حمایت افراد مشهور از برخی ارزهای دیجیتال به نوعی مانند پروژه کردن سهم در بازار سهام است و نقدینگی زیادی را به ارزهای دیجیتال حمایت شده تزریق و فرصت خروج برای پروژه کنندگان را فراهم می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اولش گفتن قراره خیلی بره بالا که همه بخرن الانم میگن که آخرای عمرشه که بفروشن ولی میره بالاتر

  • Saeidghaderi

    لطف کنید برای تبلیغات از صحت صرافی اطلاعات کافی بدست بیاورید و قرار نیست تمام وب سایت ها بعد از گرفتن مشخصات جعلی باشن و کلاه بردار باشن ! اگر نمی توانید رسیدگی کنید بازرسان به اسانی این مسئله را حل می کنند و از ورود سایت های جعلی پیشگیری می کنند

  • Saeidghaderi

    تا امروز شما ۳ سابتxcoin
    xcoino
    xcoin.irوشبیه به این تبلیغ کرده اید و هیچ کدام ایرانی نبودن و مشخصات شناسائی کاربران را سرقت می کنند ! امروز نوبت پرشین-پارسی-و ده ها وب سایت جعلی دیگر شده است که هیچ مشخصات شناسائی ندارن و تنها با نام قوانین جمهوری ایران اسناد و مدارک دریافت می کنند و قادر به ترجمه و تایید ان نبوده و نخواهند بود ! و باید به زبان امروز ایران مسلط باشند! حماقت این سایتها تمام شدنی نیست و تفکر می کنند خیلی باهوش هستند !

  • Bestbitcoin

    چرا زمانی به یاد نمیارید که میگفتن دوج کوین یک شوخی است .چرا زمانی که هر دوج کوین سه تومن یعنی سی ریال بود به یاد نمیارید در اون زمان همه میگفتن این ارز دوام نمیاره و از ارزش خواهد افتاد جالبه که شما عنوان کردید همین چند وقت پیش تا رتبه چهارم هم بالا اومد واقعا غیر قابل باور هست لطفاً اگر تازه به جمع تریدر های کریپتو کارنسی پیوستند پس مطالعه بیشتر کنید

  • ناشناس

    دوج شت کوین به معنای واقعی کلمه هست و شیبا بزودی دوج رو سلاخی میکنه