خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۴۸۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی چارلز هاسکینسون درباره آینده کاردانو

پیش بینی چارلز هاسکینسون درباره آینده کاردانو

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار  کاردانو، چشم‌اندازی بیش از اندازه خوش بینانه برای آینده این پلتفرم به اشتراک گذاشته است و ادعا می‌کند که این رمز ارز به‌زودی می‌تواند به صدر فهرست ارزهای دیجیتال بازگردد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخیرا چارلز هاسکینسون در مورد تابستان پیش روی کاردانو صحبت کرده و ادعا می‌کند که توکن بومی این بلاکچین، ADA، می‌تواند به لطف به‌روزرسانی‌ها و پیشنهادهایی که قرار است در هفته‌های آینده منتشر شوند، از بیت‌کوین، اتریوم و تمام ارزهای دیجیتال پیشی بگیرد.

به‌روزرسانی کاردانو

یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های این پروژه ارز دیجیتال CIP-1694 است که هدف آن متحول کردن زیرساخت‌های مدیریت زنجیره‌ای کاردانو و تبدیل این شبکه به یک دولت واقعاً غیرمتمرکز است.

این پیشنهاد قرار است در به‌روزرسانی آتی Voltaire ادغام شود. هاسکینسون همچنین در مورد تلاش مستمر کاردانو برای اندازه‌گیری و تعیین کمیت تمرکززدایی با استفاده از معیارهایی مشخص صحبت کرد.

این معیارها بینش‌های ارزشمندی را در مورد سطح تمرکززدایی کاردانو ارائه می‌کنند و می‌توانند توسط نهادهای نظارتی بزرگ در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده از این شاخص‌ها برای ارزیابی تمرکززدایی، سیاست‌گذاران می‌توانند مقررات آگاهانه را تدوین کنند.

هاسکینسون به عدم قطعیت نظارتی پرداخت

بنیانگذار Cardano در ادامه صحبت‌های خود به آشفتگی نظارتی جاری پرداخت و نحوه برخورد تیم توسعه با این موضوع را به اشتراک گذاشت. هاسکینسون به نیاز به یک چارچوب نظارتی ظریف‌تر و بهینه‌تر تأکید کرد که می‌تواند از طریق اتخاذ معیارهای تمرکززدایی تقویت شود.

این بیانیه در حالی مطرح می‌شود که آژانس‌های نظارتی در ایالات متحده، به‌ویژه کمیسیون بورس و اوراق بهادار، پس از سقوط فاجعه‌بار صرافی ارزهای دیجیتال FTX در سال گذشته، سرکوب شدید صنعت کریپتو را آغاز کرده‌اند.

این آژانس تاکنون در سال جاری صرافی‌های ارز دیجیتال Bittrex و Gemini و جنسیس را متهم به دستکاری دارایی‌های رمزنگاری کرده است. از جمله افرادی که توسط این آژانس تحت پیگیری قرار گرفته‌اند نیز می‌توان به جاستین سان و بنیان‌گذار Teraform Labs اشاره کرد.

اخیراً، SEC یک اخطار به کوین‌بیس ارسال کرده و این صرافی رمزارز را به اقدامات قانونی در مورد برخی از دارایی‌های دیجیتال فهرست‌شده، خدمات سهامداری Coinbase Earn، Coinbase Prime و Coinbase Wallet تهدید کرده است.

علاوه بر این، یکی دیگر از مسائلی که SEC با آن دست و پنجه نرم می‌کند این است که آیا ارزهای دیجیتال اوراق بهادار هستند یا خیر. همانطور که گزارش شده است، دن گامباردلو، مدافع کاردانو و بنیانگذار Crypto Capital Venture، بعید می‌داند که SEC کاردانو را یک نوع اوراق بهادار تلقی کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناتاشا

    پیش به سوی کاردانوی ۱۰ دلاری

    • ناشناس

      👏🏼👏🏻👏

    • ناشناس

      سلام ده دلار چیه بگو صد دلاری

  • اصغر

    با تعداد بالای ساپلای کاردانو ته قیمتش تا دو تا هاوینگ بعد بیشتر از ده دلار نمیتونه باشه
    خیلی هوس انگیز نیست برای سرمایه گذاری