کد مطلب: ۶۰۳۳۵۱

کدام ۵ ارز دیجیتال در روز سقوط بیت‌کوین بیش از ۲۰ درصد رشد کردند؟

کدام ۵ ارز دیجیتال در روز سقوط بیت‌کوین بیش از ۲۰ درصد رشد کردند؟

با کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم در پی خبر انتشار ویروس اومیکرون، پنج رمزارز دیگر بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با انتشار اخبار جدید اومیکرون و کاهش شدید در بازار بورس و رمزارزها، بعضی از کوین‌ها امروز افزایش قیمت زیادی داشتند. در این گزارش به پنج رمزارزی که بیش از ۲۰ درصد رشد داشته‌اند می‌پردازیم. این لیست به ترتیب بر اساس کمترین تا بیشترین میزان رشد در ۲۴ ساعت گذشته چیده شده است.

WaykiChain (WICC)

ویکی چین یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که سال ۲۰۱۸ به بازار جهانی وارد شد. این رمزارز در ماه می ۲۰۱۸ به بالاترین قیمت خود یعنی ۲/۵ دلار رسید. به نظر می‌رسد در کاهش قیمت امروز سرمایه گذاران به سمت این ارز هجوم آورده‌اند. نه تنها بخاطر اینکه قبلا پروژه ویکی چین دست کم گرفته شده بود بلکه بخاطر پتانسیل افزایش قیمت بیشترآن توجه سرمایه گذاران به این رمزارز جلب شده است.

به گزارش NULLTX، در زمان انتشار این خبرWICC با ۲۳ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۰/۲۵۴ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این ارز ۵۴ میلیون دلار و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۴ میلیون دلار بوده است. این میزان همچنان در حال افزایش است.

TrueChain (TRUE)

تروچین یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که با هدف ایجاد زیر ساخت مناسب برای اپلیکیشن های غیرمتمرکز ساخته شده است.

در حال حاضر این ارز با رشد ۲۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۰/۲۵۱۵ دلار در حال معامله است. ارزش بازار آن ۲۰ میلیون دلار بوده و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت ۷۹ میلیون دلار است.

DAD (DAD)

این ارز که نام خود را از تبلیغات غیرمتمرکز (Decentralized Advertising) گرفته است، به دنبال این است که تبلیغ کندگان سراسر جهان را به هم مرتبط کند. همچنین از کلاهبرداری و تبلیغات نامعتبر در سایت‌ها جلوگیری کند. این ارز با رشد ۳۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰/۲۹۵۱ دلار درحال معامله است. ارزش بازار آن ۱۴۰ میلیون دلار و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت ۱۹۱ میلیون دلار است.

Cortex (CTXC)

بلاکچین کورتکس سیستم خودمختار هوش مصنوعی غیرمتمرکز را فراهم می‌کند که مدل های هوش مصنوعی را بر روی زنجیره ادغام می‌کند.

ارز کورتکس در حال حاضربا ۴۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۰/۶۷ دلار در حال معامله است. ارزش بازار ۱۲۷ میلیون دلاری دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت یک و نیم میلیارد دلار بوده است.

Contentos (COS)

کانتنتوس در تلاش است تا یک جامعه محتوای دیجیتالی غیر متمرکز را ایجاد کند، این امکان را می دهد تا ضمن محافظت از حقوق مؤلف، محتوا آزادانه تولید، توزیع، پاداش داده و داد و ستد شود.

در زمان نوشتن این خبر کانتنتوس با رشد ۶۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۰/۰۴۴ دلار در حال معامله است. ارزش بازار این ارز ۱۵۴ میلیون دلار و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت یک میلیارد دلار است.

مهمترین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرج

    نمایش یک خرس قطبی و ارز دیجیتال ؟

    • ناشناس

      واقعا متوجه خرس قطبی ارز دیجیتال نشدی!!!!

    • آبی خاکستری

      خرس نماد بازار قرمز و ریزشی است (بازار خرسی)
      گاو نماد بازار صعودی