پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: دولت؛ دلال جدید بازار خودرو-۳۳

حجم فایل صوتی: ۸۰.۰۱M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۲۷:۲۵ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز، در صبح روز بیستم بهمن ماه 1401 شنونده‌ی سی و سومین قسمت از پادکست اقتصادی رادیو‌ تجارت‌نیوز هستید. در این قسمت از پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز از بدهی سنگین دولت به شرکت بیمه تامین اجتماعی می‌شنویم و روش نامتعارف دولت برای تسویه آن.

دومین خبر به آخرین تحولات طرح صیانت می‌پردازد.

در هفته‌ی گذشته یکی از اعضای کمیسیون مشترک طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی از تصویب این طرح خبر داد. این اظهارات اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد خیلی زود با واکنش مجلس همراه شد و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با شایعه خواندن تصویب آن، تصویب طرح صیانت را تکذیب کرد.

گزارش اصلی این هفته به پشت‌پرده بازار خودرو در لایحه بودجه سال آینده اختصاص دارد. در این قسمت از پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز از سهم‌خواهی بودجه از بورس کالا خواهیم شنید و دعوای شورای رقابت و بورس کالا بر سر شیوه‌ و مدیریت عرضه خودرو در بورس.

با توجه به نزدیکی روزهای پایان سال و داغ شدن موضوع عیدی و سنوات، به بررسی و محاسبه قانونی عیدی و سنوات کارکنان و بازنشستگان دولت می‌پردازیم.

در نهایت و به رسم هر هفته پای سخنان کارشناسان بازار ارز، طلا و سکه، خودرو، بورس و مسکن خواهیم نشست و تحلیل و پیش‌بینی‌شان را از روند این بازارها در هفته‌ی آتی خواهیم شنید.

پادکست رادیو تجارت‌نیوز یک پادکست اقتصادی است که هر هفته توسط تیم تحریریه تجارت‌نیوز منتشر شده و به تحلیل اخبار مهم اقتصادی هفته و پیش‌بینی قیمت در بازار دلار، طلا و سکه، خودرو، بورس و مسکن می‌پردازد.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن کست باکس نیز شنونده آرشیو کامل رادیو تجارت نیوز باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.